Ja met biotine zal het wel, en vitamine c is ook niet zo erg als je net iets te veel hebt, maar in t algemeen ben ik geen voorstander van zelf-dokteren ![]()
Verder is mijn luie en ongezonde levensstijl ongewijzigd. Maar goed ik pretendeer niet dat mijn waarheid dé waarheid is, alleen dat ik er positieve ervaringen mee heb. En daarmee heb ik alles wel gezegd.
Wetende dat dit het kind is van een volwassen vrouw die geen openbaar vervoer oid wil nemen voor haar veiligheid, vind ik haar manier van omgaan met deze keuze extra vreemd ![]()
Ik zit vlog 2668 te kijken. Mascha die zegt tegen die vriendin/: we zijn een soort modern family enzooo. Hmmm
.
Ze zijn wel echt zo cute met Mila. Wel beter dat ze straks niet meer in beeld komt want je maakt echt alles mee van zo’n kleintje.
Ik vind de vlogs heerlijk hoor. Ff in een andere wereld.
Whaha ja daar kreeg ik ook meteen een idee bij. Heeft ze al n businesplan voor haar swingersclub? ![]()
Ik snap ook niet zo goed dat ze nu pas de keuze maakt. Mila is zo herkenbaar, ook omdat ze zoveel op Gregor lijkt. Het is niet dat ze nu ineens super hard gaat veranderen nog lijkt me.
Bedoel je msm poeder?
Ik lijk helemaal niet meer op hoe ik eruit zag op die leeftijd hoor.
Vind het wel een wijs besluit van ze, beter laat dan nooit ![]()
Eigenlijk was ik op de heen vlucht ook wel teleurgesteld dat ze geen pyama had. Ik had dat ook verwacht.
Maar zou het niet afhangen van de vlieguren? Dat pyama’s alleen zijn als je 's avonds vliegt. Ik ken de uren niet.
Ik heb vlog maar vluchtig bekeken. Ik vind het niet vol te houden om het echt rustig af te kijken.
hahaha ze heeft ook echt de slechtste foto’s ooit gebruikt voor reclame. Superoude foto’s van voor de tijd waarin ze 5x per week sportte, versus nu. Ja logisch dat je huid/lichaam er anders uit ziet?
En natuurlijk is het weer dat Oslo skin lab. Echt elke influencer en diens moeder maakt daar reclame voor en heeft opeens zogenaamd een perfecte huid etc. Ok
Oh ik lijk echt nog precies op hoe ik eruit zag als 2 jarige haha. Baby dan weer niet.
Met dat collageenspul denk ik vooral, als 't al zou werken, dan stopt dat op het moment dat je ermee stopt. Wie gaat er ooit 50 jaar lang (even uitgaande dat je 80 word en nu 30 bent) elke dag een poedertje nemen? Zo zonde van het geld man. (en daarbij, gemalen koeienbotten
)
Ik kies voor de behandeling rimpels en huidveroudering omarmen ![]()
Gebeurt toch wel en gratis ook.
En op de voor foto’s van haar gezicht lacht ze waardoor je kraaienpootjes krijgt en die onderste 2 foto’s niet. Ja zo kan ik het ook pff
Deze deelde cynthia miss iets om te lezen voor de mensen hier.
Maar ze geeft wel als tip aan om te zeggen “wat zie je er stralend uit” ![]()
Ik moest helemaal zoeken naar die collageen-spon. Was me niet eens opgevallen tussen de stories over fatphobia en haar verhuisplannen.
Ik vind het een goede beslissing om Mila niet meer herkenbaar in beeld te brengen, maar ga dan niet nog eens 20 foto’s posten met ‘nu is het echt wel de laatste keer’. Dan vraag ik me af of je echt wel achter die beslissing staat, aangezien je nog doodgraag je kind op insta wil zetten. Dan hadden ze beter met die beslissing online te gooien gewacht tot na alle vlogs en foto’s.
De reacties ook van die minions : Bijna de laatste video met Mila haar gezichtje in beeld
Bedankt voor alle mooie momenten met haar schattige snoetje! Het wordt een prachtige meid, van binnen en buiten! ![]()
![]()
![]()
hahaha ik dacht dat dit een grap was maar het is echt zo