Beutyblogtopic XL #13

Letterlijk iedereen is wel een deel hier en daar, snap nooit dat mensen daar zo’n punt van maken.

9 likes

Hahahaha

10 likes

Een piemol!

4 likes

Al in tijden Cynthia niet gevolgd op insta, dus sorry als dit mosterd is, maar wat heerlijk dat ze 1) een nieuwe hobby heeft en 2) CROISSANTS schildert.
Meer Cynthia wordt het niet!

4 likes

Gregor over zijn billen en dansmoves al gehoord?

4 likes

Bovendien, toen zij werd geboren was het geen buurland maar één land.

13 likes

Wanneer beseffen de foefs dat het voor niemand boeiend is hoe laat iedereen wakker (of klaarwakker) is en hoe laat iedereen slaapt en hoe lang Mila’s dutjes duren. De nieuwe vlog is een kwelling wat dat betreft

12 likes

Ik herinner me een vlog van Nienke Plas waarin ze zei dat er heel veel kritiek was dat ze niet aanduidde welke dag en hoe laat het was dat ze iets filmde. Ik snap niet waarom je zou willen weten dat iemand om 14:03 zit te lunchen op donderdagmiddag, maar blijkbaar willen velen dit weten. Zo raar…

3 likes

Lieverd heel die videos zijn niet boeiend. Dan kan dat kleine stukje onzin dr ook nog wel bij

22 likes

jezus cynthia en al die spiegel selfies, vooral die “lekker weer sporten” of “dag beginnen in de sportschool” spiegel selfies. :roll_eyes: :roll_eyes:

9 likes

Zo lang ze er een first class vakantie naar Dubai van kunnen betalen denk ik niet dat ze zich dat snel gaan ““beseffen.””

7 likes

Wanneer gaan de kijkers beseffen dat zij deze shit in stand houden

12 likes

Nouja ik vind het prima dat ze vloggen maar ze praten zoveel over hoe laat ze wakker zijn en klaarwakker zijn en alle dutjes en dat vind ik zo oersaai

4 likes

Ik had ineens een hele gekke gedachte hè. Ze hadden hun besluit om hun dochter niet meer herkenbaar in beeld te brengen ook kunnen uitvoeren zonder er een woord aan te wijden.
En als iemand dan vroeg hoe het zit dan kunnen antwoorden’oh ja, klopt, doen we niet meer’.

45 likes

Ja maar dan moest Mascha wat anders verzinnen voor de beautygloss video. Dit was makkelijker.

36 likes

Nou nou dat was wel heel gek geweest

6 likes

Zo had Tiger Elise het volgens mij gedaan.

6 likes

Mijn eerste reactie op jouw bericht was van neeee dat zou ze niet doen, ze houdt zich wel aan haar woord.

Maar toen realiseerde ik me ook dat ze ooit had gezegd een baby nooit in beeld te brengen :smiling_face_with_tear:.

Moet wel zeggen dat Monica het wel heel consistent doet, ook in haar vlogs volgens mij! Dus er is hoop.

5 likes

Denk wel dat Monica’s volgers ook minder op kinder/baby filmpjes zitten te wachten.
Haar leven is meestal wel boeiend genoeg zonder ZL

13 likes

monica kreeg toen ze ernee stopte ook echt veel volgers over zich heen zoals mascha nu krijgt. Denk dat het uiteindelijk gewoon iets is waar je publiek aan went.

1 like