Beutyblogtopic XL #13

Het gaat idd helemaal niet om wie origineel is. Dat was Enzo vast ook niet. En een goed idee mag best nagedaan worden, daar zit geen alleenrecht op.

Alleen brengt ze het weer als een fantastisch million dollar idee van haar.

3 likes

Masha verdient toch ook een groot deel inkomens met haar planners nee?

2 likes

Die heeft kennelijk nog nooit tiktoks bekeken van huizen die helemaal naar de teringtyfus gaan door kutte huurders :upside_down_face: ondanks tussenkomst van een verhuurmakelaar.

Welke volger zou in hemelsnaam van hen een huis huren in de VS? Al die 14 jarigen die kijken?

12 likes

Ik denk dat al die influencers geen idee hebben wat ze met hun geld moeten en het daarom in de stenen gaan stoppen. Is gewoon slim investeren.

12 likes

Ik zou investeren in een Amerikaans krot, want laten we eerlijk wezen dat die huizen vaak als krot gebouwd worden, niet per se zien als slimme investering. Komt bij de gemiddelde woning daar ook geen steen aan te pas :rofl::rofl:

8 likes

Als ze dat zouden vloggen zou ik dat wel kijken :tipping_hand_woman:

19 likes

Omg echt vernieuwend idee idd!! Huis kopen om te verhuren wow nog nooit van gehoord!

7 likes

Op dezelfde dag twijfelen om een tas van 2600euro toch maar nog snel online te bestellen omdat die niet meer in de winkel ligt, én overwegen om een tweede woning in Amerika te kopen.
Waarom ben ik in godsnaam geen beautyblog gestart 10 jaar geleden! FML

55 likes

In het kader van ’ treat myself!’

Dan denk ik meer aan een ijsje :sunny::icecream:

25 likes

Jaa dit denk ik ook wel eens! Maar ik heb onder de streep liever mijn huidige bescheiden salaris en anonimiteit dan een bak geld op de rekening en dat iedereen iets van je vindt, je huis weet te vinden, of alles over je kind weet. Influencergeld heeft wel een prijs, denk ik dan maar. :see_no_evil:

27 likes

Ik hoop voor haar dat ze een miljoen in cash heeft dan of wil ze in the middle of nowhere een huis kopen? :sweat_smile:

4 likes

Nee, de Walmart en IHOP zijn dichtbij (prioriteiten)

Omg Celine Charlotte heeft volgens mij wel cash een huis in Amerika gekocht :cool: Heeft vast ook een miljoen gekost haha

1 like

Die zijn allemaal 18+ ja!!!11!!!1!!

7 likes

Nog niet toch? Ze had een bod gedaan en weer ingetrokken omdat de eigenaren over iets gelogen hadden ofzo.

6 likes

Nou ja, dat gedeelte is toch niet zo raar. Niet de hele wereld heeft kinderen of werkt in het onderwijs, het lijkt me niet dat dat een probleem is.

19 likes

Het lijkt mij juist onwaarschijnlijk dat een gezin met een zwerm koters een influenzahuis gaan huren in de schoolvakantie.

Vind dit echt bij uitstek een idee voor kinderloze tweeverdieners of vriendengroepen.

8 likes

Unpopular opinion blijkbaar maar ik vond de walmart, target en ihop ook wel echt een belevenis :joy:

18 likes

Ik vind de hypermarché in Frankrijk ook een belevenis maar ik ga er toch geen huis naast kopen en dat als toeristische trekpleister in de markt zetten vanwege de sights

57 likes

Ik ga er zo min mogelijk heen maar als ik ga vind ik Walmart ook wel echt een belevenis ja, maar niet in positieve zin :sweat_smile:

12 likes

Ik ook. Mis dat ook echt in Nederland van die lekkere ontbijt zaken.

8 likes