Zégt ze… Heb het idee dat ze heel goed kan doen alsof ze met miljoenendeals bezig is maar dat er in realiteit weinig van in huis (haha) komt…
Er zullen vast ook mensen zijn die het huren zonder dat ze haar kennen. Als het er netjes uit ziet en het op een plek staat waar je heen zou willen is het ook goed toch.
Ja je kon het via Belvilla huren.
Volgens mij is ze er wel serieus mee bezig. Zij heeft dat geld ook echt wel liggen (simpele rekensom als je nagaat hoeveel mensen meedoen aan haar cursussen, en eerder haar membership). De kwaliteit van huizen in de VS is meestal totaal niet te vergelijken met bijvoorbeeld Nederland, en dan zoekt zij ook nog midden in de woestijn waardoor er nog veel meer bij komt kijken. Ik kan me voorstellen dat een onderhandeling heel vaak stuk loopt bij het nagaan van de voorbehouden (bouwtechnische keuring, etc.).
Hopelijk legt ze wel alles financieel goed vast in relatie tot haar partner. Volgens mij willen ze het huis namelijk samen kopen. Ze is natuurlijk een slimme zakenvrouw, maar ze lijkt ook volkomen in de ban van hem.
Tbf doen we dat niet allemaal in dit topic?
Je zit in het beutyblogtopic.
Je bemoeien met hoe een blogger de financiën veilig moet stellen voor de aankoop van een huis met haar partner vind ik wel echt next level hoor.
Ik vind roddels en achterklap prima, maar persoonlijk ben ik wel een beetje klaar met dat mensen zich dan zo gespeeld bezorgd uiten of pietje of pukje er wel goed over na heeft gedacht en o wee als het mis gaat. Dan denk ik: het boeit je helemaal niks en je geniet er nog van als het misgaat ook :’)
Vind het ook heel typisch dat dit bijna altijd bij vrouwen gebeurt en volgens mij nooit bij mannen: als het gaat over geld, zakelijke beslisslingen, gewicht… echt zo betuttelend
Eens hoor alleen om nou te doen of je oprecht bezorgd bent midden in je eigen roddel is wel barf
Gaat dit over Mascha of Celine Charlotte?!
Haha mijn reactie ging (natuurlijk) over Celine Charlotte, ik zie geen reden waarom ik zoiets over Mascha zou zeggen en het was een reactie op een post over CC. Ik zou overigens precies dezelfde reactie hebben bij een man hoor, het lijkt me simpelweg niet verstandig om je financiën te combineren als je elkaar een half jaar (?) kent. Dat zou ik vrienden ook altijd afraden.
Het is ook geen bezorgdheid (waarom zou ik bezorgd zijn om iemand met minstens 25x m’n eigen net worth? haha), meer een algemene overpeinzing.
Waarom zou iemand ervan genieten als er iets mis gaat in het leven van iemand anders? Deze reactie zegt meer over jou dan over mij
Ok, is goed Ik vond uit dit toch wel echt een betuttelend toontje klinken maar misschien leest het dan gewoon zo:
Ze is natuurlijk een slimme zakenvrouw, maar ze lijkt ook volkomen in de ban van hem
En afgezien of jij het nu wel of niet deed, het gebeurt echt heeel vaak. Ik heb nog helder de bosbabe gate voor ogen waarin 3/4 van de mensen hier het allemaal veel beter wist dan degene die daadwerkelijk dat boshuis ging kopen (‘mag ze daar wel wonen? volgens mij mag dat helemaal niet?’ ‘heeft ze dat wel slim aangepakt? Want dit & dat blabla’ ‘Waar haalt ze nu die extra lening vandaan, is dat wel slim??’
Maar is dat niet iets wat een beetje in de mens zit? Als ik naar mezelf kijk betrap ik mezelf ook op zulke gedachten, ook bij vriendinnen. Voorbeeldje, een vriendin van me gaat trouwen en noemde de bedragen en dan vraag ik me idd af waar ze het van doet. En nee dat zeg ik niet tegen haar, maar bespreek dat met mn vriend of helemaal niet.
Denk dat dit hier net zo is. Meerdere mensen zullen dit denken over CC en sommige zeggen niks en andere posten dit omdat dat kennelijk met iemand willen bespreken.
Maar jezelf afvragen: ‘waar doet ze het van?’ Is wat anders dan roddelen tegen je andere vriendinnen: ‘jeetje zou dat nou wel goed gaan? Want ze heeft ook al zoveel andere uitgaven, en net een nieuwe auto… en dat terwijl haar relatie ook niet helemaal soepel loopt… me af of ze het allemaal wel overziet. Ze heeft eerder immers ook al eens een financiële misser gemaakt…’
Dat eerste is misschien een beetje misgunnend maar dat doen we allemaal weleens inderdaad. Dat tweede is ook misgunnend, maar verpakt in een heleboel goedbedoelde intenties en gespeelde zorgen.
Veel belangrijker nieuws : volgens mij heeft mijn moeder mrs beutyscene een nep birkin?! Dat ken toch nietttt
Ik zou haar gelijk uit het testament schrijven, byeeee
receipts!!
Haar insta story!