Wat een koopje maar ze heeft verder niet echt tassen uit dezelfde categorie of ĂŒberhaupt veel designer tassen dus ik zou dat dan echt een rare aankoop vinden.
Dat ziet er uit als sky aka nep leer.
Ja ben net eens even gaan kijken in haar kast namelijk
Je bedoelt ~vegan leather~?
pleather
Haha, is skai tegenwoordig ge-rebrand als zijnde vegan leather
?
Vind ik toch vrij geniaal, dat je iets wat al jaren het toppunt van wansmaak is (de skai-lederen zithoek) omtovert naar iets hips
Oh nee, Mascha⊠vind die WW samenwerking toch wel echt de meest onsympathieke die ze ooit is aangegaan.
Ze moet echt een keer iets anders verzinnen dan dat eeuwige âIk krijg ZO-VEEL vragenâ, soms lijkt ze wel zoân chatbot die alleen maar dezelfde zinnen uit kan spugen.
Insaaaaane veel dmâs
DAG EN NACHT!!!
Die story ziet er ook gewoon uit als spam 0 moeite in gestoken
Ik geloof er ook geen moer van. Wat vragen mensen dr uberhaubt over. Waarschijnlijk alleen maar âMag je wel naar aldie fastfood ketensâ
Ik had heel even FOMO voor een Aldi fastfood keten In 1 split second flitste een mengeling van horror en plezier me voor de ogen. Blij dat het niet bestaatâŠI guess?
Dit product valt hélemaal uit elkaar
Ik blijf me verbazen over de reacties op de vlogs. Deze ook weer onder de vlog van gister, is toch gewoon creepy.
Wtf, hoezo denken mensen dat ze het recht hebben om het kind van iemand anders âte leren kennenâ aka de privacy van dat kind te schenden?!
Maar echt, wat is dit? Je hebt als wildvreemde niet het recht om iemands kind te zien? Ze lijkt gewoon bijna jaloers te zijn dat andere mensen haar dan wel kunnen zien en zij niet.
Ja joh, je kind speelt ook met alles en iedereen uit de buurt
Wat heeft Mascha geantwoord? âZo lief <3â?