Beutyblogtopic XL #13

Wat een koopje :joy: maar ze heeft verder niet echt tassen uit dezelfde categorie of ĂŒberhaupt veel designer tassen dus ik zou dat dan echt een rare aankoop vinden.

5 likes

Dat ziet er uit als sky aka nep leer.

6 likes

Ja ben net eens even gaan kijken in haar kast namelijk :joy:

12 likes

Je bedoelt ~vegan leather~?

15 likes

:sparkles: pleather :sparkles:

9 likes

Haha, is skai tegenwoordig ge-rebrand als zijnde :sparkles: vegan leather :sparkles:?

Vind ik toch vrij geniaal, dat je iets wat al jaren het toppunt van wansmaak is (de skai-lederen zithoek) omtovert naar iets hips :rofl:

13 likes

Zo heeft de Bijenkorf ook vegan sneakers met kalfsleren details :sweat_smile:

31 likes

Oh nee, Mascha
 vind die WW samenwerking toch wel echt de meest onsympathieke die ze ooit is aangegaan.

20 likes

Ze moet echt een keer iets anders verzinnen dan dat eeuwige “Ik krijg ZO-VEEL vragen”, soms lijkt ze wel zo’n chatbot die alleen maar dezelfde zinnen uit kan spugen.

52 likes

Insaaaaane veel dm’s :joy::joy:

6 likes

DAG EN NACHT!!!

20 likes

Die story ziet er ook gewoon uit als spam :joy: 0 moeite in gestoken

14 likes

Ik geloof er ook geen moer van. Wat vragen mensen dr uberhaubt over. Waarschijnlijk alleen maar “Mag je wel naar aldie fastfood ketens”

6 likes

Ik had heel even FOMO voor een Aldi fastfood keten :scream: In 1 split second flitste een mengeling van horror en plezier me voor de ogen. Blij dat het niet bestaat
I guess?

37 likes

Dit product valt hélemaal uit elkaar

10 likes

Ik blijf me verbazen over de reacties op de vlogs. Deze ook weer onder de vlog van gister, is toch gewoon creepy.

42 likes

Wtf, hoezo denken mensen dat ze het recht hebben om het kind van iemand anders ‘te leren kennen’ aka de privacy van dat kind te schenden?!

50 likes

Maar echt, wat is dit? Je hebt als wildvreemde niet het recht om iemands kind te zien? Ze lijkt gewoon bijna jaloers te zijn dat andere mensen haar dan wel kunnen zien en zij niet.

43 likes

Ja joh, je kind speelt ook met alles en iedereen uit de buurt :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Wat heeft Mascha geantwoord? “Zo lief <3”?

16 likes