Beutyblogtopic XL #13

Wel mooi dat wij, het plebs, dat voor haar mogen uitzoeken zodat ze nog meer poen kan opstrijken voor een samenwerking :+1:t2:

8 likes

Die Le Olive spon komt mn strot uit :joy:

7 likes

“Niet sarcastisch” Alsof ze sowieso niet een hele mooie vrouw is.

6 likes

Mascha is echt prachtig.

11 likes

Ja dat dus… Terwijl, het hele ding waarom bedrijven ooit influencers zijn gaan benaderen is toch juist doordat ze die spullen in hun dagelijks leven, wat ze op youtube zetten, gebruiken en zo exposure geven? Anders kan ze toch beter in reclamespotjes gaan acteren?

4 likes

Vind t wel meevallen, mooi is ze zeker maar prachtig?

2 likes

Zullen we dit gewoon even niet doen

67 likes

Wat?

5 likes

Hahah ja precies dat dacht ik ook, daarom sturen bedrijven ook al die gratis shit op :woman_shrugging:

5 likes

Gaat om bedrijven waar ze een samenwerkingen mee heeft. Mascha neemt geen gratis spullen meer aan.

3 likes

11 likes

Wat een moeilijk en lang verhaal om iemand onbetaald te laten werken om voor je uit te zoeken hoe je KrikKut BV verder uit kan knijpen met ondermaatse content

10 likes

Haha ja het verbaast me echt dat ze na al die jaren nog steeds zo beroerd self tant, echt hoeveel fails zij al niet heeft gehad

5 likes

Eens. Behalve dat ze het niet onbetaald wil laten doen.

13 likes

Can Mex not netherlands speaking?

9 likes

Ik vind hem zo droog uitzien in de thumbnails. Hij trekt echt zo’n kop :neutral_face:

15 likes

Waarom wil hij zo gigantisch gepusht worden als ‘manager’ in alles?

38 likes

Max en Grefoef zouden broers kunnen zijn als je ze beiden hoort spreken en bezig ziet

13 likes

Nav Mascha’s interieur filmpje; heeft ze ook nog eens toegelicht of haar ontwerpster en Eijerkamp vooraf met elkaar hebben afgestemd?
Dat werd me nog niet duidelijk, maar missh heeft ze dat proces weleens verteld?

5 likes

En blijkbaar raadde eijerkamp de neon lampen af die ze in de slaapkamer en werkkamer wilden ophangen

4 likes