Beutyblogtopic XL #13

DAG EN NACHT!!!

20 likes

Die story ziet er ook gewoon uit als spam :joy: 0 moeite in gestoken

14 likes

Ik geloof er ook geen moer van. Wat vragen mensen dr uberhaubt over. Waarschijnlijk alleen maar “Mag je wel naar aldie fastfood ketens”

6 likes

Ik had heel even FOMO voor een Aldi fastfood keten :scream: In 1 split second flitste een mengeling van horror en plezier me voor de ogen. Blij dat het niet bestaat
I guess?

37 likes

Dit product valt hélemaal uit elkaar

10 likes

Ik blijf me verbazen over de reacties op de vlogs. Deze ook weer onder de vlog van gister, is toch gewoon creepy.

42 likes

Wtf, hoezo denken mensen dat ze het recht hebben om het kind van iemand anders ‘te leren kennen’ aka de privacy van dat kind te schenden?!

50 likes

Maar echt, wat is dit? Je hebt als wildvreemde niet het recht om iemands kind te zien? Ze lijkt gewoon bijna jaloers te zijn dat andere mensen haar dan wel kunnen zien en zij niet.

43 likes

Ja joh, je kind speelt ook met alles en iedereen uit de buurt :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Wat heeft Mascha geantwoord? “Zo lief <3”?

16 likes

Omdat ze niet om de hoek wonen?

Ik snap de gedachtegang van deze mensen gewoon echt niet.

5 likes

Pffft wat een mafketel

8 likes

Viscose is vegan zijde.

8 likes

Dooooodeng dit.

11 likes

Precies waarom er een wet voor moet komen zodat dit gewoon niet meer mag. Dit is te creepy.

17 likes

Vast een moeder dat alles van haar kind bijzonder vind en op Facebook pleurt.

4 likes

dit is toch echt een generatie dingetje denk ik? Al die kids zijn opgegroeid met dat het normaal is om maar alles en iedereen te zien / te laten zien online

4 likes

Dit klinkt eerder als boomer Truus dan een kind van 12 hoor

18 likes

Hmm ik vond het ook wel als een kind klinken. Zou een volwassen vrouw nog veel meer creepy vinden.

6 likes

T klinkt echt als ongeveer elke volwassen vrouw op Facebook tbh.

12 likes