Beutyblogtopic XL #13

Heb de reactie even opgezocht en haar naam klinkt wel als een boomer dus ik denk het inderdaad ook😭 brr.

4 likes

Ik vind dit zo fucking creepy dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat er online personae bestaan die hier een andere reactie op hebben dan onmiddellijk alle online aanwezigheid van desbetreffend kind van de eigen profielen te verwijderen en nooit, maar dan ook nooit meer iets online met Joost mag weten wie te delen. Brrrrrr.

40 likes

Lekker stigmatiserend weer :sweat_smile:

Begrijp me niet verkeerd, vind dit soort opmerkingen ook creepy. Maar het is toch ook weer niet zo moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die zich niet bewust zijn van de risico’s. Betekent niet dat je het goed moet keuren, maar vind het ook een beetje wereldvreemd dat de enige logische verklaring ‘ernstige psychiatrische problemen’ kan zijn.

18 likes

Nou ik zie mijn ruim 80 jarige oma ook zoiets zeggen. Die is dood en begreep internet niet, maar je snapt wat ik bedoel.

Ik houd er zelf niet zo van het speculeren of iemand hoog/zwakbegaafd is of dat ze een of andere stoornis hebben.

Het enige wat ik zie is een parasociale relatie gone wild

13 likes

Dit is dus gewoon letterlijk zo :sweat_smile: echt bizar als je dat beseft

19 likes

Ik heb wel vaak het idee dat wij millennials over het algemeen de enige zijn die een probleem hebben met mommybloggers. Boomers zien het probleem niet zo volgens mij en gen Z vind het heel normaal om met social media op te groeien. Ik zag namelijk pas een kritische tiktok over je kinderen in beeld brengen en alle comments vonden het overdreven :sweat_smile:

11 likes

Gen Z’s brein moet nog doorontwikkelen en de hersenen van Boomer zijn aan het aftakelen.

76 likes

Hahaha dit doet me realiseren dat in het hier en nu alleen wij millennials te vertrouwen zijn

28 likes

Pfoe ik zal zelf nooit het nationaal dictee winnen maar dit viel mij zelfs op:

11 likes

SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST

11 likes

Wat een post
ze had dit in 1 zin kunnen samenvatten maar in plaats daarvan moet je je door een onsamenhangend geheel worstelen waarvan je denkt: wat wil je nu zeggen?
Dat je als mens ontwikkelt en niet altijd de versie van jezelf blijft die je daarvoor was
dat hoeft niet in zo’n ingewikkeld verhaal hoor.

15 likes

Of deze naar vita

33 likes

Annemarie Bekhouden

81 likes

Ik ben veranderd en niet meer de Mascha van de aardbeien. Deal with it, you jealous bitchezzz

7 likes

Zijn veters die bij zijn petje passen.

13 likes

Heeft manager Max goed geregeld

9 likes

Deze outfit is echt :fire::fire::fire:

13 likes

Ja true. Haar hele epistel over dat ze is ‘verandert’ doet er eigenlijk niet toe. She’s hot as fuck,

10 likes

Het is wss een gen x dat is gewoon een hele mislukte generatie

7 likes

Ik zag toevallig vandaag First dates en daar waren twee zoomers van gelijk geslacht (of gelijk allebei geen geslacht) en hun eerste vraag aan elkaar was ‘wat zijn je pronouns’ en toen zei de ene ‘ja maakt me niet uit’ (???) en de ander zei ‘de mijne zijn she/her’ maar het hele gesprek was in het Nederlands alleen haar pronouns dus niet ofzo of ze had het van tumblr en wist niet hoe je het vertaalde naar het Nederlands ???

Ergens vond ik het schattig maar ik dacht ook allerjezusopeenpaard wat ben ik blij dat ik niet met deze generatie date.

Edit: Oh lol jij zegt gen x en ik ben als een haatvolle millenial aan het haten op gen z maar truly ze zijn echt nog niet af die kinders, eerste pannenkoek vibes. Misschien is Gen X dan een boekweit pannenkoek ofzo dat je denkt huj bestaat dit??? Waarom is er een heel schap hiervan? Wat voegt dit toe?

30 likes