Zo creepy eigenlijk
Wat zal de zaterdagvideo van deze week toch wordenâŠ.
Systeem my kitchen with me
Naar de kringloop? Misschien zit er dan nog een mooie korting op een nieuwe aanschaf bij
Vergeet niet alle mensen die obsessed zijn met hun kind
Ik kijk af en toe als ik me verveel, en ik weet al (onbewust) zo veel van ze er zijn echt mensen die hun hele leven kennen eigenlijk best eng
Heb het al een keer gezegd en ga het nog eens zeggen. Best jaloers op hun leven. Ze hebben gewoon de tijd om met hun 2tjes overdag op hun dooie gemakje een servies te gaan uitzoeken. Terwijl hun kindje op de opvang is. En daarna nog lekker koffietje.
En ze verdienen hun geld er nog mee.
Ja hĂš? Hoewel ik bij Mascha soms nog wel echt het gevoel heb dat ze werkt, maar ik keek laatst ook een vlog van Fadim Kurt en zij bracht in de ochtend ook haar dochtertje naar de opvang. Ik kreeg het gevoel dat ze een heel drukke dag voor de boeg had, maar haar dag bestond uit massage, wimpers en een dutje. Wat een leventje
Jaa maar de dagen dat Mila naar de opvang is zijn ze wel âecht druk en efficiĂ«nt bezigâ en âwerken ze echt super hardâ zodat ze de dagen met Mila (gewoon ook) geen reet hoeven te doen
Ik zie ze indd alleen maar lunchen en boodschappen doen / naar de kapper enzo op die dagen, maargoed, lekker doen.
Dit lijkt me echt heel saai
Nou ik zou het heerlijk vinden. Ook vooral omdat ze het samen kunnen doen.
echt hoor, de droom. Ze hebben het goed voor elkaar.
Mascha heeft Sint Maarten ontdekt.
En als je het niet echt kent, en dan direct de eerste keer 100 kinderen in de straat hebt. Halleluja!!
Groot verschil met de 9 kinderen die bij ons langs kwamen (we wonen net buiten een populaire route)
Ik snap haar reactie wel, ik ken het idee van Sint Maarten wel maar hier wordt dat ook niet gevierd. Dus als er ineens honderden (in haar woorden, het waren er waarschijnlijk een stuk minder Mas kennende) kinderen voor de deur zouden staan zou ik ook denken âwat gebeurt hier?â
Ik ging door dit bericht even op haar Insta kijken en ik moet zo lachen om deze foto. Die fancy diptyque kaarsen en dan haar eigen Cowgirl-kaars er zo achter. Nailed it.
Ja snap wel dat ze daar geen pensioen mee kan opbouwen maar waarom ze haar discutabele pensioenplan per se out in the open wil gooien is mij echt een raadsel
Zag een insta story van Mas voorbij komen met meubels van Eijerkamp met 1 of ander vaag groen kleed. Leek op een grasmat van een voetbalveld. Hopelijk is de bestemming Grefoefs mancaveâŠ
Hahaha is dat niet dat âwet grassâ vloerkleed van off white?
Wat een onwijs lelijk kleed, ben eens even gaan Googlen, maar daar moet je geld op toe krijgen om die neer te willen leggen.