Beutyblogtopic XL #13

Heeft Willem altijd zijn haar zo gemillimeterd gehad? Viel mij ineens op dat het zo ultrakort is…

6 likes

Iedereen was zo naar tegen Anna Nooshin geweest.Vooral die life of Yvonne. Die zat te beweren dat Anna volgers gekocht had. Die moest haar nog even na trappen na wat oa gebeurd was na Alice Olsthoorn waar Anna niet handig was geweest met het interview. En daarna alles wat Anna deed afzeiken tot op het bot.
Trouwens al die tijd heeft Mascha niet eens omgekeken naar Anna Nooshin en nou ineens leuk mukbangen alsof er niks was? Als het zulke friends waren had ze Anna niet moeten laten vallen imo.

4 likes

Waar baseer je dit op?

16 likes

Die zat te beweren dat Anna volgers gekocht had.

Dat is ook gewoon zo

28 likes

Uhhhm?

Stap 1: dek de tafel
Stap 2: zet de camera neer
Stap 3: bestel eten
Stap 4: haal Anna op

46 likes

Nee, dr zus toch :wink:

6 likes

Ik heb Mascha vorige week na zo’n 13 jaar ontvolgt. Eigenlijk heel jammer maar vind t gewoon zonde van m’n tijd.

14 likes

Ik vond het een hele stomme mukbank qua onderwerpen:

Jij draagt alleen Gucci he
Ik hou van shoppen in malls
Is Kourtney zwanger?

En eentje met meer diepgang: je post de laatste tijd niet meer zoveel (van je vakntie)

10 likes

Ik heb het net ook gedaan. Ik kijk alleen vlogs op de achtergrond als ik mijn make-up/haar doe maar ik merk dat zelfs als achtergrond geluid haar vlogs te saai zijn geworden. Ik vind er echt niks meer aan.

6 likes

Ideetje voor de zaterdagvideo van Beautygloss: mukbang met Cynthia en Serena met als verplicht onderwerp de bettygate

68 likes

Dit zou echt een meesterlijke video worden

19 likes

Die zal vast veel views krijgen

12 likes

En het tweede onderwerp: diëten :grimacing:
who am I kidding, het zal wel een opruimvideo zijn met een nieuw systeem

5 likes

Ahaha als ze op een gegeven moment niet relevant meer zijn hoop ik echt dat ze dit als laatste redmiddel gaan doen

7 likes

Ben ik de enige die het logo van Le Olive elke keer verward met S Oliver? Of eerst dacht dat er Leo Live stond :thinking:

14 likes

Ik snap deze naam sowieso niet, want in het Frans zou het L’Olive moeten zijn. Waarom zou je bewust een dikke taalfout in je merknaam zetten? :face_with_monocle:

29 likes

Die Laura en Ryan die ze in Las Vegas ontmoetten. En de rest komt niet in beeld.

4 likes

Ponticorvo?

3 likes

Lijkt me toch gewoon een overdrijving, met het verkeerde gebruik vsn ‘letterlijk’ dat al zo lang in de mode is. Dat ze bedoelt ‘bij wijze van spreken’.
Spijkers op laag water zoeken dit.

2 likes

Nou zo kwam dat echt niet over hoor, alles wat Mascha let-ter-lijk bedoelt, doelt ze ook let-ter-lijk. Inclusief gezichtsuitdrukkingen.

6 likes