Maar dat iemand minder populair wordt en dat minder mensen ze volgen is toch niet hetzelfde als gecanceld worden?
Niet per definitie denk ik⊠Maar ik vind van wel als ze anderen meenemen/overtuigen in het unfollowen van die influencer zoals mijn âvriendenâ ook deden met mijn klasgenoten bijvoorbeeld.
Het verschil tussen langzaamaan minder populair worden of van de ene op de ander dag niet meer populair zijn.
Je hebt gelijk! Had er bij moeten zetten âvoor witte mannen/mensenâ
Josh die âHelemaal zen isâ als ze iedereen in haar witte kleding ziet rondlopen op dâr eigen event.
Ellende.
Hebben jullie dit pareltje van een artikel al gelezen? Een inkijkje in het zware leven van een bonusvader. Poepluiers! Kotsende babys!
Een kind dat over me heen kotst in het hof van saksen vakantiepark is denk ik wel mijn grootste nachtmerrie.
Ach zo negatief, sommige mensen genieten daar gewoon van hoor!!!
âMaar van zoân vakantie geniet ik en later lach ik om die situatie.â
Nah eerlijk als je op iemand verliefd wordt die al kinderen blijkt te hebben⊠weet niet of ik het âm na zou doen!
Echt een â packagedealâ.
Maar heb je voorbeelden van mensen die echt van het een of andere moment collectief opzij gezet zijn? Ik ken ze gewoon echt niet. Je hebt nog altijd een rol in of mensen op je uitgekeken raken. Ik kan op mijn werk ook niet jaar een jaar uit hetzelfde blijven doen en niet bijleren.
Waarmee ik niet wil zeggen dat jouw ervaring op school niet naar was hé, ik doel meer op of er zoiets bestaat ala cancel culture bij bekende personen
Wellicht bestaat de cancel culture in Nederland niet. Ik zag het voorbij komen ik een netflix serie over jongeren in de VS. Bij die jongeren met miljoenen volgers was bet ecbt een hot topic. Ze waren er heel erg bang voor.
Maar ik denk dat het verliezen van volgers en dagelijks bezig zijn met meer volgers krijgen, ook echt heel stressvol is. Dylan Haagens, zei dat hij er zelfs een angststoornis van had gekregen en hij heeft geloof ik meer dan een miljoen volgers.
Mijn punt is dat het van de buitenkant een luizenleven lijkt en mensen roepen hier de hele tijd, was ik 10 jaar geleden maar een blog begonnen, maar ze realiseren zich denk ik niet hoe zwaar het is. Elke dag bezig zijn met het niet verliezen of juist verkrijgen van volgers lijkt mij inderdaad heel stressvol.
Dat je ergens bang voor bent wil niet zeggen dat het bestaat. Heb je meermaals voorbeelden gevraagd en er zijn nog altijd geen namen. Ik snap prima dat influencers geen luizenleven hebben. Dat de mentale impact groot kan zijn Ă©n dat het lastige dilemmaâs mee brengt. Daartegenover staat een zeer riant salaris Ă©n als je er slim mee omgaat: de ruimte om voornamelijk datgene te doen wat je echt leuk vindt. Ik zou echt voor geen goud met veel influencers willen ruilen, maar als ik bijvoorbeeld naar een Cynthia, Mascha, Teske of een Wil/Tien kijk denk ik wel: je hebt het best lekker aangepakt. Als ik mijn privacy minder zou waarderen⊠Dat dat mentaal soms ook veel gevraagd heeft zie ik overigens niet per se als influencer eigen: ik denk dat veel mensen in reguliere banen zichzelf op soortgelijke manieren tegengekomen.
Die namen werden wel genoemd in die serie, maar ik heb het niet onthouden.
Welke serie was dit
Hype house op Netflix!
Wat zal Mascha haar 1 april grap zijn dit jaar?
Die is ze vergeten. Dus de laatste 4 seconden uit haar vlog zijn zwart beeld met âik stop trouwens met vloggen doeiâ
Zie het dr zo doen ja
Wat ik van Hype House weet, wat gelukkig niet zoveel is, is dat de enige mensen die je cancelled kan noemen personen zijn die beschuldigd zijn van iets heel serieus en strafbaar zoals Tony Lopez (sexual battery) en Sienna Mae (sexual assault). Dat telt niet.
En zelfs die mensen hebben nog fans
Voor mij was het de laatste zin over plas- en poepluiers hihaho