Beutyblogtopic XL #13

Ik heb de eye stick van nikkie tutorials gekocht, het werd super snel geleverd. Leuk dat het bedrijf in Nederland zit.

Het voelt idd wel cool aan maar niet dat je denkt oh er zit mijt in.
Ik vind ze verpakking heel mooi.

17 likes

Wat? Hahahaah :joy:

6 likes

Ik denk gelijk aan huistofmijt

27 likes

Ik aan schurftmijt :smiling_face_with_tear:

12 likes

Hahahaha munt :joy:

13 likes

Ja, dat is veel logischer

8 likes

ik dacht kaasmijt. ja dat is een ding, zoek het niet op als je graag kaas wil blijven eten

10 likes

Volgens mij is de vriend van een van haar vriendinnen of Gregors vrienden ook Iraans (waarom weet ik dit, want zelf Iraans en ze ging een x iets vertellen)

7 likes

Als vegetariër die graag meer vegan wil gaan eten maar verslaafd is aan kaas heb je me met deze info weer een stukje in de goede richting geduwd! :nauseated_face: :nauseated_face:

Op wiki staat wel een kunstzinnige tekening van mn nieuwe lievelingsdier

6 likes

Houden kaasmijten ook van kaaskroketjes? :thinking:

7 likes

Kon het wel zonder het zinnetje over judgy vrouwen (schrijft de judgy vrouw), maar verder een prima boodschap.

5 likes

Ik vind het “ze verdient echt meer volgers” zo weird, als je dat soort dingen gaat denken zit je volgens mij echt teveel op instagram haha

30 likes

En de beste meid heeft al over de 30k aan volgers

6 likes

Ja daar ken je toch geen 2e huis in ibiza van betalen?

9 likes

Haha volgens mij heeft ze geld zat, want ze heeft al eens meegedaan aan steenrijk straatarm. En nee, niet als het arme gezin.

6 likes

Vrouwen zitten vast omdat de VROUWEN om ze heen judgy doen en denken te kunnen besluiten wat je wel en niet kunt doen? :confused:

24 likes

Mascha vind t blijkbaar niet genoeg :joy:

3 likes

In alle reacties onder die post mis ik wel heel erg de support van Miss Nederland Tatjana. Die is volgens mij helemaal out of the picture? Ik zie Awisa nog wel eens voorbij komen en wat andere ‘oude’ vrienden ook.

3 likes

Ik vind die scheiding van Jamie Faber altijd zo raar, is haar haar echt? Het zit echt zo apart, snap er niks van

11 likes

Ja ik ook! Het zit ook zo raar half over haar voorhoofd heen.

5 likes