Ja geen idee eigenlijk, ben nog geen moeder haha. Maar lijkt mij zelf fijner achterop.
Ja hoe kan ik dat vergeten haha
Volgens mij is lengte nog niet eens hetgeen wat het uitmaakt maar het gewicht. Er zit een grens aan zo’n stuur stoeltje.
Ah jog, voor die 3x dat ze het gaan gebruiken zal het wel wel lukken. Tegen dan hebben ze wel een nieuw excuus or verhuizen ze weer ofzo :’)
Ja ze zat ook al bijna aan de grens. Maar de Foefs vinden het zo gezellig voorop.
15kg zei de verkoper in de vlog
Dat je speciaal hiervoor een account aanmaakt joh
Lijkt me dat Mila daar al ruim aan zit. Ze was toch een soort reuzenbaby die al maat 74 had met 2 maanden ofzo?
Lees al langer mee haha
Ja snap 't ook niet eigenlijk ik ga weer snel weg uit het moedertopic
Ik kan bijna niets saaiers verzinnen dan een half uur kijken naar 2 mensen die een fiets uitzoeken, mijn god. Ik kan veel hebben van Mascha maar dit was echt niet te doen
Kijk je dan liever naar die cricut vlogs?
Ik ben nu juist super benieuwd en wil hem bijna aanzetten ![]()
Die vind ik best leuk haha
Oei moeilijk dilemma
Polletje maar?
- Ik kijk liever naar fietsvlogs
- Ik kijk liever naar cricut vlogs
0 stemmers
Ik kijk liever naar de onderkant van m’n wc bril
Dat is de beautygloss video voor aankomende zaterdag
Nou, tot nu toe gaat het behoorlijk gelijk op.
sinds Mascha en Gregor in Amsterdam wonen fietsen ze best vaak. Ze heeft al een tijdje een elektrische swapfiets. Je mag alleen niet meer vloggen op de fiets dus je ziet het niet heel vaak. En dat is ook geen spon dus dat scheelt ![]()
Heb het zelf wel met interesse gekeken, al voel ik mij echt nog 30 jaar te jong voor een elektrische fiets. Als iemand helemaal leuk en enthousiast over iets kan vertellen zoals deze verkoper, dan ben ik daar echt een sucker voor. Maakt dan eigenlijk ook niet uit waar het over gaat. Al gaat het een half uur over de geschiedenis van pantoffeldiertjes.
Edit moet er wel bijzetten dat ik nooit echt een ding helemaal kijk, maar ondertussen wat anders doe ![]()