Masha´s 1 aprilgrap (of dat hoop ik toch ), ze brengen een wijn uit die ze eigenvoetig gestampt hebben, foef vin.
Aangezien Mas de pan uit flipte toen ze ooit een fles wijn opgestuurd kreeg ‘want iedereen weet toch dat ze niet drinkt!!1’ lijkt me dit een 1 april grap ja
Wel matig grapje, you can do better Mas (kuch kaasmasker)
Door deze foto besef ik me dat ik nooit echt Gregors tanden goed heb gezien?
Die wijn’glazen’ doen pijn aan mn ogen
Door het woord “wijncursus” denk ik meteen: zou dit een knipoog naar Cynthia zijn?
Ja , vast een trap onder water naar Cynthia…
Ah nee joh dat geloof ik echt niet. Die 2 volgen elkaar niet eens en zijn echt niet met elkaar bezig. En zitten bovendien niet in de kleuterklas
Oke.
Het beeld van die 2 stampend in een bak druiven vind ik wel grappig
Vera die gewoon weer haar hypotheek budget kan verhogen. Blijf het bizar vinden wat ze dan blijkbaar verdient dat dat gewoon kan
Het samenwerken met aardbeien plukken ging ook zo lekker
HELEMAAL NAAR ACHTEREN
Doet me denken aan Cynthia’s ruzie met Willemijn om een kapsel wat elk pittig kroketje toendertijd had (en ik niet al te lang geleden zelf ook heb gehad, omg op mezelf)
Waarom klopt deze omschrijving?
Mascha schrijft in een van de comments dat het wel degelijk bedoeld was om Cynthia een hak te zetten en dat wij daar de humor toch wel van inzien??
Ik was deze comment aan het zoeken, maar ik moest zo hard cringen bij hoe amicaal sommige mensen naar Mascha en Gregor doen in de comments. Heb het opgegeven
Bah ik dacht precies hetzelfde, iedereen doet alsof dit een sicke grap
Serieus? Hoe kinderachtig ben je dan.
Ik dacht dat zij zichzelf op de hak namen, omdat ze zo anti wijn zijn.