Ze doet me altijd denken aan POEPHOOFD van ellegirl (lol weet iémand waar ik het over heb?)
Volgens mij heeft ze wel eens haarwerken in van die salon waar José ook vaak komt.
Haha ja die bedoel ik🤪
Misschien doet ze die gekke lok zodat je dat haarstuk niet ziet ofzo…
Volgens mij is dat haar echte naam toch?
Maar echt, wat een rare denkwijze.
Ik ken Mscha totaal niet, maar zelfs ik weet dat ze als wijn hater geen wijn label zou uitbrengen. Bizar dat goede vriendinnen daar wel intrappen. Zo close zijn ze dan niet…
“Wij willen geen wijn, LAAT ONS MET RUST”
“Wij hebben zulke goede vrienden, ze supporten ons neppe wijn avontuur”
Patty Brard zou trots op je zijn!
Net geleerd dat dit José Hoebee is die ook in Luv zat
Echt een hot girlband. Ik zou daar best fan van zijn als ik in die tijd leefde.
Ik kijk net even op de Instagram van Josh en ze heeft een video van haar twee kindjes geplaatst met daaroverheen audio van Jordan Peterson
Ik zit nu de vlog van Mascha te kijken en ze filmt Mila nog, maar zonder dat je haar gezicht ziet. Ik weet niet waarom je haar nog zo uitgebreid in je vlog laat verschijnen als je haar privacy belangrijk vindt. Of ben ik gek dat ik zo erover denk?
Nee ik had hetzelfde… er is niets veranderd aan de inhoud van de vlogs verder… helaas…
En WEER had ze in de vlog van vandaag issues met de planning.
Ze heeft iets opgenomen wat echt een uur na filmen moest worden ingeleverd. HOE DAN.
Besef dat deze vrouw een planner heeft uitgebracht
Laatste keer dat ik keek gingen wederom alle comments over Mila, waaronder over uiterlijke dingen zoals dat haar haar zo leuk zat. Op deze manier heeft het echt geen nut nee.
ik las scheiding als, zij en haar man zijn gescheiden. Begreep ff niet wat haar haar daar mee te maken zou kunnen hebben