Was het niet gewoon Kermit?
Het valt me opt dat Mas haar haren door de balayage, andrelon producten en het iedere dag te stylen er erg droog begint uit te zien.
Ik hoop stiekem dat ze terug wat korter gaat. Ik vond dat zo mooi bij haar!
O heerlijk een video van beautygloss over haar huis miskopen. Ik houd van dit soort video’s
Bij de loodgieter lekt het thuis. Bij de planner maker word er niet geplant.
Is het de moeite waard om te kijken?
Mwa, je kunt je lekker aan ergeren. Want het nachtkastje/steen was een miskoop, de kliklades onder de bank was ook niet slim en het was toch handiger om de kinderkamer helemaal verduisterd te hebben.
Maar het is kort.
Wat een simpele content weer
Tja, het is te verwachten
Vind t concept niet eens zo gek, maar film het dan goed met goede b rolls terwijl je nornaal verder praat. Net als met die stekkerdoos achter haar nachtkastje, pak gewoon ff de zaklamp van je telefoon zodat we iets kunnen zien
Het blijft wel Mascha hè
Dat stuk waar ze een fiets gaan kopen. Berg me op, voer me af.
Heerlijk hoe Greg steeds feiten over fietsen vertelt en die man hem corrigeert omdat het dan niet klopt
Oké dit moet ik zien
Ik heb de vlog nog niet eens afgekeken, maar dat ze ook steeds blijft praten over een “spatbordje” terwijl die man al zei dat dat een windscherm is. Zo buiten hun bubbel merk je echt hoe wereldvreemd ze zijn en vast zitten in hun eigen manier van denken. Dat spatbord gebeuren is slechts een voorbeeld.
Ben heel benieuwd hoe die medewerkers die middag hebben ervaren, volgens mij was 't echt all over the place
Nu hebben ze ook helemaal zin om met Mila te gaan fietsen. Terwijl ze gewoon die bakfiets hebben. Denk dat de bakfiets een miskoop was. Zo’n hip hebbeding, maar uiteindelijk helemaal niet handig. (Maybe wel met 2 kinderen, maar met 1 kind is een normale fiets met zitje fijner lijkt me. Maar heb geen kinderen dus misschien zit ik verkeerd?)
Die bakfiets gebruiken ze voor Mascha toch…
Hahaha dit doet me denken aan die ene spon met die fiets die ze nog in denhaag had.
Ze had toen toch ook zon tip over sjaaltjes die je om je hoofd kunt knopen als je je haar met had gekruld.
Klassiekertje! De Oilily fiets en Mascha met haar enorme sjaal + zonnebril.
Dit is echt haar 3de spon fiets ofzo al? haha. Dat voor iemand die nooit op een fiets kruipt.