Sensation white?
What the fuck
Screens of ik geloof dr geen kut van
1 april ha ha ha ha
Haha denk dat dit een 1 april grap is
Ik hoop het tenminste
Hahah natuurlijk is het een 1 april grap!!
Hahah ja, jammer he??
Wie herinnert zich nog die tamales video van Mascha en Cynthia? Cringe-waardig was die!
Ik vond het toen in die tijd wel altijd heel erg leuk om te zien dat ze vriendinnen waren, samen shoots deden, op reis gingen,… ook al waren ze op zich ook wel concurrenten van elkaar met de 2 grootste beautyblogs van die tijd
Ja, ik! Weet niet eaarom, maar ik bleef ernaar kijken. Ze zagen er zo vrolijk uit! En het deuntje was zo leuk…
Ze hebben geen ruzie, ze hebben gewoon geen contact meer.
Dat zou pas een goede 1 april grap zijn, dat de foefs een Gelli bafffff lijn op gaan zetten.
Waarom is dit inmiddels niet jouw avatar
Ik kijk de vlogs niet meer maar vraag me dus echt af wat gre foefje de hele dag doet eigenlijk? Hij is echt een beetje Mascha’s apendix. Hij hangt er maar een beetje bij ofzo? Of edit hij de vlogs
Niet vergeten hij is ook makelaar voor vrienden.
Volgens mij edit volgens mij de vlogs en daarna doet mascha de laatste edit. Volgens mij niet veel meer dan dat.
ugh ik erger me rot aan de betogen in de vlog vandaag, vooral het verheven verhaal over baby’s en slapen. die meid van hun is dik 1.5
Ik dacht dat Mila ook meerdere dagen per week naar de opvang ging? Kijk nog sporadisch sinds Mila in beeld is.
Mila gaat wel naar de opvang, toch? Of is dat niet op vaste dagen? Alsnog genoeg te doen thuis en heerlijk voor hem dat het kan, maar dan is het wel minder fulltime.
Volgens mij 2/3 dagen inderdaad