Beutyblogtopic XL #13

Ik had nu zeker en vast voor die lichte wendbare fiets gekozen voor in de stad, en niet die zware ‘logge’ fiets (maar ze wou gewoon die kleur denk ik) waarmee ik mezelf eerder lange afstanden doorheen velden zou doen ofzo.
Wat een zalige luxe toch, gewoon dit kunnen gaan uitkiezen. Ik vind zulke fietsen onbetaalbaar, zelfs een gewone nieuwe fiets vind ik al duur joh

8 likes

De Foefs kopen een stoeltje voor aan het stuur, terwijl Mila al dik 1,5 is en ook best lang is volgens mij. Ze moeten het zelf weten natuurlijk, maar waarom hebben ze niet veel eerder een stoeltje voor aan het stuur gekocht? Vind het zo’n weggegooid geld zo haha. Met 3 maanden past ze er straks niet meer in :sweat_smile:

11 likes

Dat valt echt wel mee. Onze oudste wordt over 3 maanden 3 (en al uit haar autostoel gegroeid waar ze tot ongeveer 4 in zou moeten kunnen) past nog prima in het voorzitje. Het wordt wel steeds zwaarder voor jezelf, dus bij mij zit ze achterop maar bij papa voorop want dat vindt hij fijner.

Ben benieuwd of we deze fiets over 3 maanden ook nog zien :sweat_smile:

12 likes

Ja geen idee eigenlijk, ben nog geen moeder haha. Maar lijkt mij zelf fijner achterop.

4 likes

Ja hoe kan ik dat vergeten haha

6 likes

Volgens mij is lengte nog niet eens hetgeen wat het uitmaakt maar het gewicht. Er zit een grens aan zo’n stuur stoeltje.

5 likes

Ah jog, voor die 3x dat ze het gaan gebruiken zal het wel wel lukken. Tegen dan hebben ze wel een nieuw excuus or verhuizen ze weer ofzo :’)

14 likes

Ja ze zat ook al bijna aan de grens. Maar de Foefs vinden het zo gezellig voorop.

5 likes

15kg zei de verkoper in de vlog

5 likes

Dat je speciaal hiervoor een account aanmaakt joh

3 likes

Lijkt me dat Mila daar al ruim aan zit. Ze was toch een soort reuzenbaby die al maat 74 had met 2 maanden ofzo?

17 likes

Lees al langer mee haha

7 likes

Ja snap 't ook niet eigenlijk ik ga weer snel weg uit het moedertopic

7 likes

Ik kan bijna niets saaiers verzinnen dan een half uur kijken naar 2 mensen die een fiets uitzoeken, mijn god. Ik kan veel hebben van Mascha maar dit was echt niet te doen

14 likes

Kijk je dan liever naar die cricut vlogs?

7 likes

Ik ben nu juist super benieuwd en wil hem bijna aanzetten :joy:

8 likes

Die vind ik best leuk haha

4 likes

Oei moeilijk dilemma

4 likes

Polletje maar?

• Ik kijk liever naar fietsvlogs
  • Ik kijk liever naar cricut vlogs

0 stemmers

4 likes