Dat is de beautygloss video voor aankomende zaterdag
Nou, tot nu toe gaat het behoorlijk gelijk op.
sinds Mascha en Gregor in Amsterdam wonen fietsen ze best vaak. Ze heeft al een tijdje een elektrische swapfiets. Je mag alleen niet meer vloggen op de fiets dus je ziet het niet heel vaak. En dat is ook geen spon dus dat scheelt
Heb het zelf wel met interesse gekeken, al voel ik mij echt nog 30 jaar te jong voor een elektrische fiets. Als iemand helemaal leuk en enthousiast over iets kan vertellen zoals deze verkoper, dan ben ik daar echt een sucker voor. Maakt dan eigenlijk ook niet uit waar het over gaat. Al gaat het een half uur over de geschiedenis van pantoffeldiertjes.
Edit moet er wel bijzetten dat ik nooit echt een ding helemaal kijk, maar ondertussen wat anders doe
Ik ben door de vlog wel gaan zoeken naar die mand die je erop klikt voor achterop mijn batavus fiets, haha. (De fiets heb ik al een tijdje)
Het is wel spon. Was 3 seconde in beeld. De bakfiets is ook gesponsord, door batavus.
Die swapfiets?
Gaaaat ie weer
Haha ja 76 centimeter met 4,5 maand (ik heb het even opgezocht). Dat is het gemiddelde met 12 maanden.
Ik heb voor mn gevoel nu al 12 x het ( niet) vernieuwende idee van een paasmandje voorbij zien komen. En al 54x gehoord dat ze dacht dat het mandje veel groter was toen ze het bestelde
Ligt eraan wat je ermee wilt doen he. Woon-werkverkeer van een uur heen en weer elke dag snap ik wel, maar boodschappen doen of andere korte tripjes, daar zou ik ook geen elektrische fiets voor kopen.
Ik wel
(lui)
Ik deed woon-werkverkeer van een uur gewoon op mijn racefiets, maar kan mij voorstellen dat het idd niet voor iedereen is
ik heb een ebike omdat ik mega sweaty betty ben en altijd drijfnat aankwam en 20 minuten moest afkoelen, nu heb ik dat niet meer en het heeft mijn leven zooooooveel duizend keer beter gemaakt
Love de e-bike. Alternatief is gewoon helemaal niet fietsen.
Precies dit
Ik was heel lang anti e-bike, maar intussen ben ik helemaal om en vind ik het fanatastisch. Zonder fiets ik gewoon veel minder, want net als @Banananana zweet ik me ongeluk als ik langer dan 10 minuten moet fietsen en vind ik gewoon echt niet chill. Op mn ebike is dat gewoon een stuk minder. En het is ook niet zo dat je helemaal niks hoeft te doen, je moet nog steeds trappen en je bent dus nog steeds in beweging, als ik niks doe val ik gewoon om, haha.
Ik ben blij met elke e-bike die ik zie. Als dat voor iemand de motivatie is om te gaan fietsen ipv de auto te pakken. Dikke prima.
Haha, ik heb de mijne daar juist voor gekocht. Anders pakte ik toch snel weer de auto. Nu doe ik het meeste lekker op de fiets.
Heb (jammer genoeg nog) geen e-bike, maar heb wel eens op een e-bike gezeten en neem ook wel eens zo’n elektrische leenbakfiets als ik met mijn kinderen iets leuks ga doen. Ik dacht ook dat het is alsof je op een scooter zit en dat je dus niks hoeft te doen, maar je moet alsnog trappen, maar dan met het gevoel alsof je lekker wind mee hebt En inderdaad je komt niet zo bezweet aan, echt top!
Alleen blijkt uit onderzoek dat dat niet zo is, het is voor de meeste mensen vooral een vervanging van de gewone fiets en niet van de auto. En werkt zo averechts qua evergieverbruik
Oh ja hier kijk ik zoooo naar uit! Is ook echt de enige reden dat ik zo’n fiets wil kopen want het fietsen zelf vind ik niet erg maar dan kom ik zo bezweet aan en dan nog in de trein. En dat is echt de hel op aarde