Beutyblogtopic XL #13

Is dit een ding? Haha nooit van cadeaus met Pasen gehoord

13 likes

ja easter basket… komt overwaaien uit Amerika. daar zie ik het altijd bij instagrammers
gewoon weer een kans voor winkels om troep te verkopen. want dat is het wat in die mandjes zit.
allemaal rommel waar na en maand niemand meer naar omkijkt.

16 likes

Als ze maar niet die (geverfde) kuikens gaan kopen :sob::sob::sob:

4 likes

Ik wil t liefst pasen het nieuwe kerst maken. Gewoon heel je huis volplempen met die pluizige kleine kuikentjes. Cadeaus , chocola , lekker vreten en beter weer. En die cadeaus mogen van mij ook welm

22 likes

Ja ik doe mee ik vind paas eten eigenlijk ook wel heel lekker zo ontbijt achtig en cadeau’s zijn altijd goed, snap niet dat iemand daar over kan vallen eigenlijk :woozy_face:

8 likes

Maar dan wel met een paasboom ook

11 likes

Moet je turtlecreeklane op instagram volgen

9 likes

Jaa het feest zelf schaffen we af maar die 2 dagen vrij blijven wel.

6 likes

Omgg geweldig. Wel alleen t pasen gedeelte de rest vind ik lelijk.

7 likes

Hahaha omg wat een hysterie :laughing:
Wat een geweldig account

1 like

Wat een geluk, we hoeven niet eens te kiezen deze week tussen een cricut vlog en een fietsenwinkel vlog

12 likes

Een echt paascadeau

4 likes

Paastak for lifeeee

10 likes

Paasmandje

2 likes

Ik vraag me af wat ze met die cricut creaties doet na Pasen? Recht de prullenbak in of waar blijf je er mee…

3 likes

In al die mokken die ze maakt zal ze denk ik de euro’s verzamelen die ze met die stomme krikket verdient

7 likes

Toevallig.

9 likes

Dat filmpje over de eerste verjaardag van haar dochter :open_mouth: Ik denk dat de meeste mensen een minder uitbundige bruiloft hebben :smiley:

7 likes

Haha dat is haar kleindochter! Ik volg die hele familie. Een soort guilty pleasure. Vind het wel jammer dat ze zoveel consumeren qua kleding enzo

7 likes

Ja dat letterlijk is echt vreselijk. Ik word daar letterlijk kriegel van :joy:

10 likes