Ja kan hoor
Ligt denk ik aan haar verwoording. Maar je kunt het ook te kort vinden, omdat je niet houdt van een briesje onder je bips.
Maar draag wat je wilt dragen en vooral niet mijn mode advies volgen. Want dan loop je permanent in een joggingpak.
Ik had gestemd op te kort omdat als je bukt of waait je kont te zien is. Maar misschien was dat wel de bedoeling.
Ik had gestemd op te kort omdat ik het vind lijken op een te lange spencer, en vind dat geen porum. Alsof je je broek bent vergeten haha.
Prima als iets kort is, moet ze zelf weten, maar vind het bij dit jurkje niet staan.
Mee eens lekker zelf weten wat je draagt… maar ze stelt een poll vraag dan is toch logisch dat mensen hun mening geven ?!
Ze krijgt behoorlijk veel tegengas in de comments
Volgens mij trekt ze nu zelf de verkeerde conclusie op basis van een simpele ja/nee vraag? Aan de comments hier en op insta lijkt dat het grootste gedeelte op nee heeft gestemd omdat het zwaar onpraktisch is. Dit heeft niet perse iets met mannen te maken?
Voor mij is een te kort jurkje ook eerder onpraktisch dan sexy of ordi ofzo
Ja, dit is wat zo ongeveer iedereen inderdaad zegt. Ik hou van korte jurkjes maar ik hou minder van een koude reet die iedereen ziet
‘Sexy’ fietsbroekje eronder doen, probleem opgelost. En anders aan de witte legging.
Ik heb het al aangegeven, vraag mij niet om mode advies.
Inderdaad zeg, eigenlijk helemaal zo stom nog niet om zo’n vraag te stellen waar iedereen daarna over valt ![]()

Volgens mij heeft ze wel nieuwe inspiratie wat betreft insta captions schrijven, het zijn opeens van die verhalen waar je vanaf zin 1 denkt: waar gaat dit heen? Nu ook dat laatste stuk: ik had hem gewoon gedragen. Denk ik. Ja had ik wel gedaan. Met hakken. Omdat het kan.
Oké meit lekker doen maar dit had korter en gewoon in 1 zin gekund
Ja ik vind dit net wat te kort ik kijk er meer naar op een fashion manier ofzo, ik vind een te kort jurkje niet in verhouding, waardoor het een lang hemd lijkt. Alsof het gewoon niet goed past. Dan oogt het wat zielig ofzo, alsof je te korte mouwen hebt of hoog water.
Wie zegt dat t altijd moet gaan om te bloot/sexy ofzo wanneer is te kort is, die conclusie trekt ze er zelf uit.
Hoor mijn basisschooljuf die gek was op kikkers dit zo zeggen
echt een pabo quote
Maatschappelijk relevant zijn.
Als je er niet lekker in kan bukken, lijkt ie me te kort? Of is het een ‘alleen-ermee-staan-jurk’
Vind een bloot been en stukje bil helemaal niet gek ofzo maar niemand hoeft meer dan dat te zien toch? Kan je net zo goed niks aan doen.
Ik zie ook helemaal geen gat (“vrij opvallend, links op de foto”), waarom dit teruggestuurd zou moeten worden. Je zou haast denken dat ze nooit van plan is geweest dit ding ooit te dragen, maar het even heeft gebruikt om een discussie uit te lokken om aandacht te krijgen.
Ik snap haar hele rant niet?? Ik heb geen moeite met korte rokjes en ook niet met veel bloot maar dit is gewoon een kledingstuk wat gemaakt lijkt voor een korter persoon. Mascha is lang en het lijkt nu op een trui. Als ze 1 stap zet dan zie je toch haar hele punani. Daarom had ik nee gestemd op haar poll niet omdat ik moeite heb met het principe van huid tonen ofzo. Het is niet eens een bloot of sexy jurkje, het is gehaakt? Het past gewoon niet ![]()