En van alle andere influencers waardoor alle kids dit (ook tot míjn ergernis ) overnemen
Haha NEE
Aw Mascha heeft een ongelukje gehad met Mila (die is oké) in de speeltuin en haar neus is nu zo gezwollen dat ze niet kunnen zien of ie gekneusd of gebroken is😟 lijkt me heel naar.
Ik snap echt niet dat mensen het nodig vinden om zo’n opmerking naar haar te dm’en.
Was niet bedoeld voor haar (dat wilde diegene tegen iemand anders OVER Mascha zeggen).
Maar snapt niet hoe insta werkt
Hahaha als je dan al zo bent om zoiets te sturen, check dan echt 1298 keer naar wie je het zendt
Het is precies iets wat iemand hier ook potentieel zou kunnen zeggen, maar nu ging het per ongeluk direct naar Mascha zelf.
Ik geloof er echt helemaal niks van dat diegene dat eigenlijk door wou sturen. Gewoon een verkapte manier om iets kuts te kunnen zeggen tegen iemand
Dit is me ook al eens gebeurd, gaat best ‘makkelijk’.
Naast het reactieveld zit de doorstuurknop en daar kan je ook tekst typen. Ik heb al regelmatig naar mensen gestuurd ‘hahaha kijk dit’. Gelukkig geen onaardige dingen.
Ik stuur altijd eerst de story door een typ daarna pas wat ik erover wel wil zeggen omdat ik dit niet vertrouw haha
Woww, is het werk van deze vrouw haar huis versieren voor elke gelegenheid? Meer dan 6.000 decoratie eieren in haar huis voor Oasen, wtf
Ja haha, daar verdient ze haar geld mee! Ze heeft vaak verschillende kamers met verschillende thema’s. En die spullen bewaart ze in de “storage room”. Een ruimte zo groot als ons huis helemaal vol met curverboxen met allerlei zooi voor elke feestdag!
sla de vlog van minuut 2 tot 8 maar over, een grote ad. of sla m helemaal over
Ik vind het ook echt leuk! Het past echt bij haar en ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze goede producten op de markt brengt. Hoop dat ze in de toekomst nog gaat uitbreiding qua producten. Ik ga denk ik wel die liplgossjes bestellen.
Kan iemand vertellen wat er met Mascha’s neus is gebeurd?
Ongelukje bij de glijbaan met Mila. Volgens mij had ze een kopstoot gehad
Thanks
Als je haar laatste stories ziet, snap ik die gedachte wel
Hoezo? Als ze aan haar neus geopereerd was had het er allemaal wel wat intenser uitgezien. Kom op zeg wat een onzin.