Ik zie helemaal niks ergs aan dr neus?
Als je een operatie hebt gehad loop je sws nog een tijdje met iets over je neus en heb je heftige blauwe plekken. Zoiets kan je echt niet even verbergen.
Ja, mijn reactie indd meer gepast op andere opmerking. Je ziet duidelijk dat ze nu niet geopereerd is vind ik ja, maar ik snap door die laatste stories wel waarom mensen denken dat dit een toevallig geluk bij ongeluk is.
Al denk ik zelf dat als iemand zoals Mascha een neuscorrectie wil laten uitvoeren, er gewoon eerlijk over is. Maargoed ik ken haar verder niet persoonlijk dus slaat ook weer nergens op deze gedachte haha
Nee, ik zie eigenlijk ook geen verschil op de foto’s die ze plaatst
Een neuscorrectie bij een kind van 1 jaar oud? Of bedoel je later als ze wat ouder is en dit als excuus gaat gebruiken? (Heeft ze een lelijke neus? Ik kijk de vlogs nooit)
Nee geen neuscorrectie bij Mila maar bij Mas haha
Ih bij Mascha!! Haha Dus zij heeft de kopstoot gehad?
Ja, Mila gaf Mascha een kopstoot. Ze ging van de glijbaan af en BAM knalde met haar kop tegen Mascha’s neus.
Ze posts allemaal foto’s enzo maar ik zie echt geen verschil…
(Dacht na de eerste paar posts hier, vooral door @Whistle ook dat het om Mila ging). Kun je op 2 manieren lezen haha
Het werkt natuurlijk ook niet zo dat ze hem dan ‘gelijk even recht maken’ in het ziekenhuis als hij gebroken blijkt, die artsen zijn geen plastisch chirurg.
Dit doet me echt denken aan momenten in films en series waarbij ze iemands gebroken neus zo in een keer goed terug knakken.
Weet je nog dat sex ongeluk met die pols?
We gaan dit gedoe met die neus nog wel ff aanhoren
Nou dat is niet helemaal waar… Ik had ook een medische reden voor een neusoperatie en ze hebben alles wel bijgeschaafd/rechtgezet. Ook omdat ik daar zelf om vroeg.
Je kan een gebroken neus gewoon laten fixen bij een plastisch chirurg uit het ziekenhuis. Die lui zitten daar niet voor niks.
Ik heb om mij heen 3 gevallen waarin het esthetische minder op de voorgrond stond (logisch). Maar met als uitkomst dat de neus - toch vrij essentieel punt in je gezicht - niet super mooi werd recht gezet. Ging 2x om iemand met ademhalingsproblemen, 1x iemand die per ongeluk in een gevecht terecht kwam (mensen juist elkaar wilde halen).
1 van die chirurgen werkt ook in een privé kliniek en had aangegeven dat het eind-doel van de operaties dan heel verschillend zijn. Had hij de neus in z’n privé kliniek voorbij zien komen, had hij langer de tijd gehad voor het rechtzetten.
Nogmaals wel begrijpelijk maar toen dacht ik wel, okay er zit wel kennelijk een onderscheid in
Die plastische chirurgen zitten niet op de spoedeisende hulp om direct een neuscorrectie uit te voeren. Denk dat ze dat bedoeld.
Ik denk eerlijk gezegd dat wanneer ze een neuscorrectie zou doen dat hier niets mysterieus of stiekem aan zou zijn. Ze zou dit mogelijks ook vloggen zoals bij haar lipfillers.
Trouwens daar is ook helemaal niets mis mee, ik vind zoals ze nu is haar prachtig en ze heeft ook al jaren geleden toegegeven dat het haar altijd wel gestoord heeft.
Niemand zou het hier uberhaupt over hebben als ze dat berichtje niet had gedeeld.
Ik maakte een grapje over een neus terugknakken in films en series maar Mascha stelt dit nu als serieuze optie voor in haar story. Doen ze dit nou echt zo?
Ugh ik word helemaal onpasselijk van de gedachte