Dat klinkt even goed als een ‘wet dog’ geurkaars
Dat was een samenwerking tussen Off White en Ikea. Echt lelijk inderdaad, als het geen Off White was geweest had niemand het gekocht. Ze hadden ook het andere Off White vloerkleed voor in de slaapkamer maar die bleek niet te passen, geluk bij een ongeluk!
Pensioenfondsen doen dit ook, dus heel veel scheelt het niet qua aanpak
In de story staat dat het om de man cave van gregor gaat.
En zo te zien een stoel voor de tv, ipv een bank die je als je tv wilt kijken moet omdraaien.
Het gore lef ook om middenin een oververhitte huizenmarkt je plannetje om huisjesmelker te worden gaat displayen
Ja inderdaad…dat je het denkt is een ding maar het dan ook nog zo delen
Maar als die 250k op is, is het op. Als je het in een huis steekt en huuropbrengsten vangt, dan krijg je maandelijks weer ‘nieuw’ geld.
Ik keur het absoluut af, maar ik snap de gedachtengang.
True. Voor egoïstische doeleinden is het natuurlijk een topidee voor Serena om een eerste levensbehoefte uit te buiten Ik ben benieuwd hoeveel €€€€ zij zou vragen voor huur.
Nou, als ze een appartement bij haar in de buurt wil, kost dat waarschijnlijk meer dan 250k + dat de gemeente Utrecht kijkt naar hoe ze beleggers kunnen tegenhouden en vaak volgt Houten dan snel
Verschrikkelijk. En al is het voor Grefoefs mancave, dan leg ik liever geen kleed neer.
Wacht eens. Was even zijn ‘ik ben high van lsd’ plafond behang vergeten… het kan dus erger.
Wat dacht je van het feit dat je beste belasting betaald over vermogen? Ik begrijp de gedachtengang wel. Keur hem niet goed maar 250k op je spaarrekening is ook niet het beste idee.
De term ‘huisjesmelker’ gaat toch niet voor iedere verhuurder op? Ik denk aan mijn vorige huisbaas, die aan mij een tochtig hol voor 800 verhuurde. Maar een keurig appartement kán tocht best tegen verhuurd worden door een particulier?
Nu over de borden van Mascha. Mooi die speciaal gedesignde ‘restaurant-feel-borden’. Past niet in een reguliere vaatwasser Mascha! Doe het niet!
Ja ik keur het ook zeker af maar het is wel zo dat het momenteel financieel gezien gewoon wel een aantrekkelijke optie is als je het geld hebt. Op de bank wordt je geld alleen maar minder waard doordat je geen rente krijgt of soms zelfs betaalt en inflatie. De huizenprijzen stijgen al jaren alleen maar dus met een beetje geluk wordt je pand alleen nog maar meer waard (tenzij de bubbel weer een keer knapt natuurlijk). Daarom zou er ook een zelfbewoningsplicht moeten komen, dan is dit gewoon geen optie meer.
Ik bedenk me net: je zal Serena maar als huurbaas hebben😂 Ik durf geld in te zetten op zeurstories over de huurder binnen een jaar.
Maar je maakt wel onderdeel uit van het probleem. Als jij een huis koopt om het te verhuren, zorg je ervoor dat een ander dat huis niet meer kan kopen.
Wonen is een eerste levensbehoefte. Daar hoor je niet in te kunnen investeren om er zelf beter van te worden.
Maar wie zegt dat zij het met een lening gaat doen?
Gezien de hoeveelheid Instagramposts die zij moet versponnen denk ik niet dat ze ergens een half miljoen op een bankrekening heeft staan haha. Of zou ze een spon met een makelaar hebben? Omg.
Maar als je geen verstand hebt van aandelen is dat een mega risico. Dan is je spaargeld in een huis steken en dat verhuren voor een mooie prijs wel het meeste zekerheid wat je kan vinden in die situatie. Ondanks dat ik daar gewoon tegen ben hoor.
Ik snap jullie gedachtegang en ben het er ook deels mee eens. Maar even als advocaat van de duivel om het beter te begrijpen: als niemand een huis zou kopen/bezitten om te verhuren, zou niemand in Nederland nog een huis kunnen huren? Sommige mensen willen niet kopen maar enkel huren. Of kunnen niet anders? Dan zit je met een nieuw probleem of niet?