Beutyblogtopic XL #13

Nou volgens mij niet hoor. Ik heb ook eens mijn neus gebroken of gekneusd, ik zat toen in dezelfde situatie als Mascha nu, ook met een opgezwollen neus en veel pijn. En de artsen gaven toen aan dat het geen zin had om een foto te maken om te kijken of het gebroken was, want een kneuzing moest vanzelf over gaan en een breuk zouden ze in principe niks aan doen, dat moest ook vanzelf weer aan elkaar groeien.

Maar goed misschien is elke breuk/kneuzing ook weer anders, dat weet ik niet.

5 likes

Eerst een poll maken of die jurk te kort is en vervolgens miepen dat mensen het te kort vinden. Wat wil je nou?

36 likes

Ik denk dat ze eigenlijk probeert te zeggen dat ongeacht dat iets té kort is we misschien moeten afvragen voor wie het te kort is (mannen?)
Ik heb zelf ook gestemd op te kort, maar dit motiveert misschien wel de gedachte erachter ‘waarom vind ik het kort?’ Is het omdat je het te veel been vind? Is het idee dat mannen dan gekke dingen kunnen doen? Of omdat je niet kunt functioneren in die jurk zonder dat je reet eruit valt of omdat je kijkt naar je eigen benen en denkt dit is te kort?
Maar ik snap ergens ook wel dat je haar vind miepen :stuck_out_tongue:

11 likes

Ja kan hoor

5 likes

Ligt denk ik aan haar verwoording. Maar je kunt het ook te kort vinden, omdat je niet houdt van een briesje onder je bips.

Maar draag wat je wilt dragen en vooral niet mijn mode advies volgen. Want dan loop je permanent in een joggingpak.

5 likes

Ik had gestemd op te kort omdat als je bukt of waait je kont te zien is. Maar misschien was dat wel de bedoeling.

41 likes

Ik had gestemd op te kort omdat ik het vind lijken op een te lange spencer, en vind dat geen porum. Alsof je je broek bent vergeten haha.

Prima als iets kort is, moet ze zelf weten, maar vind het bij dit jurkje niet staan.

28 likes

Mee eens lekker zelf weten wat je draagt
 maar ze stelt een poll vraag dan is toch logisch dat mensen hun mening geven ?!

7 likes

Ze krijgt behoorlijk veel tegengas in de comments

5 likes

Volgens mij trekt ze nu zelf de verkeerde conclusie op basis van een simpele ja/nee vraag? Aan de comments hier en op insta lijkt dat het grootste gedeelte op nee heeft gestemd omdat het zwaar onpraktisch is. Dit heeft niet perse iets met mannen te maken?

18 likes

Voor mij is een te kort jurkje ook eerder onpraktisch dan sexy of ordi ofzo

56 likes

Ja, dit is wat zo ongeveer iedereen inderdaad zegt. Ik hou van korte jurkjes maar ik hou minder van een koude reet die iedereen ziet

5 likes

‘Sexy’ fietsbroekje eronder doen, probleem opgelost. En anders aan de witte legging.

16 likes

Ik heb het al aangegeven, vraag mij niet om mode advies.

11 likes

Inderdaad zeg, eigenlijk helemaal zo stom nog niet om zo’n vraag te stellen waar iedereen daarna over valt :smiling_face_with_tear:

7 likes

image

65 likes

Volgens mij heeft ze wel nieuwe inspiratie wat betreft insta captions schrijven, het zijn opeens van die verhalen waar je vanaf zin 1 denkt: waar gaat dit heen? Nu ook dat laatste stuk: ik had hem gewoon gedragen. Denk ik. Ja had ik wel gedaan. Met hakken. Omdat het kan.

Oké meit lekker doen maar dit had korter en gewoon in 1 zin gekund

16 likes

Ja ik vind dit net wat te kort ik kijk er meer naar op een fashion manier ofzo, ik vind een te kort jurkje niet in verhouding, waardoor het een lang hemd lijkt. Alsof het gewoon niet goed past. Dan oogt het wat zielig ofzo, alsof je te korte mouwen hebt of hoog water.
Wie zegt dat t altijd moet gaan om te bloot/sexy ofzo wanneer is te kort is, die conclusie trekt ze er zelf uit.

14 likes

Hoor mijn basisschooljuf die gek was op kikkers dit zo zeggen :rofl: echt een pabo quote

8 likes

Maatschappelijk relevant zijn.

3 likes