Beutyblogtopic XL #13

Als je er niet lekker in kan bukken, lijkt ie me te kort? Of is het een ‘alleen-ermee-staan-jurk’

Vind een bloot been en stukje bil helemaal niet gek ofzo maar niemand hoeft meer dan dat te zien toch? Kan je net zo goed niks aan doen.

4 likes

Ik zie ook helemaal geen gat (“vrij opvallend, links op de foto”), waarom dit teruggestuurd zou moeten worden. Je zou haast denken dat ze nooit van plan is geweest dit ding ooit te dragen, maar het even heeft gebruikt om een discussie uit te lokken om aandacht te krijgen.

6 likes

Ik snap haar hele rant niet?? Ik heb geen moeite met korte rokjes en ook niet met veel bloot maar dit is gewoon een kledingstuk wat gemaakt lijkt voor een korter persoon. Mascha is lang en het lijkt nu op een trui. Als ze 1 stap zet dan zie je toch haar hele punani. Daarom had ik nee gestemd op haar poll niet omdat ik moeite heb met het principe van huid tonen ofzo. Het is niet eens een bloot of sexy jurkje, het is gehaakt? Het past gewoon niet :woman_shrugging:t3:

43 likes

:top:

Vooral met kantrand dat maakt het extra charmant.

3 likes

Ik vind 1,75m nou niet echt lang, maar best normaal toch tegenwoordig?
Ik ben met mijn 1,68 kleiner dan mijn meeste vriendinnen

4 likes

Oh ik dacht dat ze 1,80 was ofzo eigenlijk.
Maar dan nog is 1,75 langer dan het gemiddelde.

8 likes

Inderdaad, gemiddelde ben ik blijbaar hahaha

2 likes

Slurpgeluid van de dag, speciaal voor jullie met een time tag.

9 likes

Ik vind dit minder erg klinken dan haar speeksel geslurp wat ze steeds doet. Dat klinkt nog smeriger en harder :sweat_smile:

8 likes

Ja dat is echt het ergste.

4 likes

Volgt iemand nog engelse oude beautybloggers? Dit is langs mij heen gegaan maar de nieuwe vrouw van Jim heeft op internet verteld dat Tanya is vreemdgegaan in hun huwelijk. Ik vind het echt een wrede actie van haar. Jim en Tanya hebben nooit verteld wat er precies is gebeurd en nu gaat de nieuwe vrouw van je exman dit op internet gooien.

11 likes

Zo laag die actie maar kan ook geloven dat als je altijd diezelfde verwijten naar je hoofd geslingerd krijgt, je de waarheid wil uitschreeuwen.

11 likes

Er staat letterlijk dat ze het met Jim besproken heeft dus hij zal het wel ok vinden?

Wat bezielt mensen ook om dat soort comments achter te laten, echt raar. Tanya lijkt me trouwens echt een saaie muts dus ik snap die comments dubbel niet 🫢

12 likes

Tanya heeft echt een grote verandering doorgemaakt net voordat ze ging scheiden. Opeens was ze geen youtuber meer maar actrice, verfde haar haar blond en viel heel erg af en hield opeens niet meer van makeup. Vraag mij af waar ze nu haar leefstijl van betaalt nu ze geen youtube meer doet en alles heeft verwijderd.

12 likes

Ze is nog steeds influencer en werkt samen met grote merken. Ik zie ook dat ze een make-upmerk. Moet ook niet vergeten dat zij behoorlijk gecasht heeft in haar gloriejaren.

2 likes

Ze heeft 3,4 miljoen volgers op instagram waar ze genoeg ads doet en een eigen make-up merk. Die heeft niks te klagen hoor. Ik zie dat veel influencers stoppen/minderen met Youtube en nog prima rondkomen. Er is goud geld te verdienen met instagram.

7 likes

Nimya, het merk van Nikkie Tutorials, wordt sindskort verkocht in de Bijenkorf. Ik zag vanochtend een diplay daarvan in dat warenhuis.

15 likes

Oh leuk! Ben er wel benieuwd naar maar had geen zin om te bestellen

9 likes

Je kunt het ook online bestellen bij de Bijenkorf. Scheelt je een tripje.

2 likes

Die where it all starts cream vind ik een tegenvaller

2 likes