Oh, jammer…
Ik kijk de mukbang van Mascha, maar je weet eigenlijk niets van het eten. Alles is orgastisch lekker. Uhm, hmmm, hmmmm, dit zo lekker zacht eten. Oooh, ik hou van harde randjes. Oooh, suiker in de thee!!!
Ik kijk het ook, wat een onwijs leuke vrouw die Saar! Ook zo kalm in vergelijking met Mascha die echt aan het ratelen is haha (wat ik snap uit haar enthousiasme, maar calm down ff)
Ik vind die opmerkingen wel absurd hoor!
Kan me best voorstellen dat het vervelend is om meermaals veroordeeld te worden met het Jim en Tanya where cuter vibe. Zeker als het over een pasgeboren baby gaat! En hoe lang zijn zij al uit elkaar?
Denk dat ze je video dan demonetizen
Had best wel compassie met Mascha in haar nieuwste vlog, de hevige emotionele reactie lijkt me meer een gevolg van adrenaline door het verschrikken? Enkel weer die opmerking ‘Mila voelt zich schuldig’ (hoe dan?) Dat kind heeft zich wellicht ook gewoon heel hard verschrokken, maar schuldig voelen? Nu ja, eind goed al goed, ik denk dat ze veel geluk heeft gehad. Enkel dat autorijden lijkt me niet echt verantwoord aangezien ze bijna in shock achter het stuur zat
Ze dicht Mila al vanaf dat ze geboren was emoties toe die ze nog niet kan ervaren. Toen ze haar kinderkamer aan het maken waren zei ze ook dat Mila ‘helemaal trots was op haar kamer’. Dat kind kon net haar ogen open doen.
Ze vroeg Saar ih begin wel even alles toe te lichten maar die kwam soms ook niet verder dan alleen de naam te zeggen. Denk ik benoem even de hoofd ingrediënten?
Jeeee heeft Mas drie Redbull gedronken voor die mukbang ofzo? Ze praat echt zo snel en onderbreekt om de haverklap. Word er plaatsvervangend opgefokt van.
Ja ik kon het daardoor niet afkijken. Ze vraagt ook telkens hoe bepaalde dingen zitten en vervolgens beantwoordt ze haar eigen vragen.
En ALLE moslims hebben een brandschoon huis.
Ach, ik ben christen, weet ik meteen waarom mijn huis zo’n bende is. Ik ga me bekeren tot moslim😂
Video niet gezien maar kan me helemaal voorstellen hoe stellig Mas dit zegt🤦🏻♀️
Door jullie comments ook even gaan kijken. Wat mij het meest stoort is dat Mascha in iedere zin het woord “zegmaar” terug laat komen. Niet om aan te horen.
Nee, ik zie het ook niet
Dacht al dat het aan mij lag maar ik zie ook écht geen verschil
Denk echt dat dit de opstap wordt naar de ’ jullie weten dat mijn neus al jaaaaaaaren scheef staat omdat het gebroken was hij viel heeeeeelemaal uit elkaar’-nosejob.
Dat heeft ze zelf al benoemd
Nope same, zie ook niks.
Nee en ergens ook wel typisch dat ze zelf weer allerlei conclusies trok zoals “dat wordt waarschijnlijk een gevalletje de neus in één keer goed krakken” en uiteindelijk deden ze er helemaal niks mee en valt het best mee
Nou ja valt best mee, ik geloof wel dat ze enorm veel pijn aan had/heeft
Oh ja fijn is uiteraard iets anders
Misschien een beetje opgezwollen, maar verder niets. Het lijkt mij wel godsgruwelijk pijn doen dat een kinderschedel met volle vaart BAM tegen je neus aanknalt.