Ze had eea opgezocht erover en dan kom je inderdaad tegen dat het handmatig rechtzetten een optie is. Dus niet zo raar dat ze daarbij komt.
Vera draagt een crop top, want dat wou ze. En blijkbaar vond een of andere random persoon het nodig om een âdiscussieâ (dikke mensen neerhalen) te voeren of dik zijn wel zo gezond is.
Laat die meid haar crop top dragen.
Zulke mensen kunnen me zo kwaad maken. Het irritantste vind ik nog dat ze zegt âIedereen moet zelf weten wat ie fijn vindâ om vervolgens te vermelden dat ze dikke vrouwen in croptops âNIET NODIGâ vind.
Hou gewoon je kop stom mens.
Ik vind het zoooooo bizar dat mensen anno 2022 nog steeds vinden dat de rest van de wereld zich moet aanpassen aan wat zij wel of niet nodig vinden.
Wat voor godscomplex heb je dan
Ik vind het nodig dat ieder met zijn eigen moet bemoeien, maar niemand wil mij omarmen als zijn/haar/hen messias
âMaar als voormalig obese mag ik dat wel stellen hoop ik.â
Dus omdat je zelf obese bent geweest denk je dat je ongevraagd je beledigende mening mag geven?
Ik keek vorige week lang leve de liefde en een vrouw wist in 5 minuten al 3x iets naars over dikke mensen te zeggen. En weer realiseerde ik hoe blij ik ben met mijn bubbel van mensen die mij toejuichen als ik een crop top of strakke kleding draag. En daar ook niets iets âraarsâ aan vinden. Maar door dit soort opmerkingen/posts ben ik weer gelijk terug in de realiteit . Wel meer crop tops besteld want ik ga mij echt niet meer verstoppen.
Oh lord onzekere vrouwen die vinden dat andere vrouwen ook maar onzeker moeten zijn vind ik zo 1990.
Dik is tenminste duidelijk. Als kind las ik over âvolslankeâ vrouwen en ik dacht dat daarmee juist superslanke vrouwen werden bedoeld.
Slank wordt trouwens echt een raar woord als je het een paar keer herhaalt.
Bij elke vrouw in een crop top denk ik alleen maar: waarom heb jij geen bilnaad gate elke keer als je gaat zitten, en ik wel
High waisted jeans/broek/rok eronder.
Ha ha daar laat mijn crack zich niet door tegenhouden
Ik vind als dik persoon crop tops ook super leuk staan! Gewoon doen idd, fuck wat andere mensen denken, wij mogen ons ook gewoon leuk aankleden en blij zijn met hoe we eruit zien.
Ik wil nu jullie bilnaad zien @Oprah
Ik hou van croptops maar het enige wat ik lelijk vind is dat mn buik spierwit is en mn armen bruin. Dat contrast is niet oke
Daar is dus niet veel voor nodig
Dit ben ik ook âpasâ gaan begrijpen door hier te lezen en Damn Honey etc. te luisteren, of podcasts met Tatjana Almuli. Echt bizar hoe zoiets iets werkt in een maatschappij!
Dit is wel een lastige, echt veel mensen zien dat inderdaad als een scheldwoord.
Mijn dochter (4 jaar) zei laatst tegen mijn zwager dat hij dik is. Die zwager kwam op hoge poten naar mij toe om dit te vertellen aan mij. Er werd van mij verwacht dat ik mijn kind corrigeerde, waarmee je dus direct bevestigt dat het een lelijk woord is. Terwijl het gewoon een observatie was, zonder waarde oordeel. Zo lastig. Dan wordt dat er dus zo vroeg al ingeprent.
Lijkt me dus meer zijn probleem dat hij zich zo beledigt voelt door een kind van 4.
Ugh. Ik beschrijf mezelf ook als dik wantâŠdat ben ik gewoon. En dan zeggen mensen: JE BENT NIET DIK, JE BENT HARTSTIKKE MOOI. Eh, weet ik, ik zei ook niet dat ik lelijk ben, ik zei dat ik dik ben.