Wth
Omg wat zit er in die oslo skinlab zakjes meth ofzo?? Helemaal koekkoek. Ik laat me onterven
Om van te janken vind ik het. Waarom zoekt iedereen naar excuses voor deze man? Fuck you Debbie, als je meeleest.
Ook bizar dat het blijkbaar andere vrouwen zijn die haar tot slachtoffer maken, niet Johan D, die dit soort fucked up dingen doet met een bewusteloze vrouw. Echt op zo veel niveauâs volslagen idioot wat deze meid zegt.
Eens, maar wat nog erger is is dat zelfs die domme denkwijze hier niet eens opgaat want het slachtoffer was bewusteloos. Hoe kunnen mensen dit soort gedrag goedkeuren, echt te triest
âMensen oordelen zo snelâ aka debbie die over iedereen oordeelt in dr stories. Was zij toen met die boos me 2 ook niet die meiden aan het afkraken.
Woooow, zal ze dit ook zeggen tegen haar dochters als ze thuis komen met het verhaal dat ze verkracht zijn. Of word er dan ook gezegd dat ze eventjes uit haar slachtofferrol moet komen.
Dat witte mannen elkaar beschermen⊠Maar een vrouw?
Een hele erge low blow van mij, daar ben ik me bewust van. Maar als je zo iets kunt zeggen over een vrouw die verkracht is met een kaars, vind ik dat tekenend hoe je denkt over vrouwen.
Het zou niet moeten uitmaken of het gaat over een van je dochters waarbij dit overkomt of een vreemde vrouw.
Het is toch zo dat de oude blanke man hiermee steeds weg komt, omdat ze al zo veel privileges hebben dat ze man zijn en dat ze nog eens wit zijn. Als dit absolute onzin is wat ik zeg, wil je me dan uitleggen waarom deze kerel nog steeds daar kan zitten na jaren van allerlei seksistische, rasicistische, transfobe, homefobe opmerkingen en nu een volledige bekentenis van verkrachting.
Kijk, ik ben me er 100% bewust van dat mijn vorige opmerking over haar dochter een low blow uit emotie was. Daar wil ik echt wel op terug reflecteren en dat begrijp ik nog. Alleen snap ik oprecht niet dat kleur er niet bijgehaald mag worden, en nogmaals ik sta er voor open om op mijn opmerking te reflecteren, maar dat kan pas als ik het begrijp.
Kleur is in deze discussie helaas ontzettend relevant. Hoe achterlijk dat ook is.
Deze klootzak is wandelend straight white OLD male privilege. Dat is helaas zeer relevant.
Debbie is tegen cancelcultuur behalve als de kapper haar highlights verprutst. Echt niet te filmen dit
Prioriteiten die meid
De overtuiging dat rassen bestaan is nu precies de oorzaak van dat dat ene ârasâ, de witte mens dus, die machtspositie heeft gehad. Omdat onderzoek zou hebben uitgewezen dat witte mensen het superieure, slimme ras zou zijn. Newsflash: dat is niet zo, en we spreken ook niet meer over rassen. Dat is namelijk een sociaal construct, bedacht door de witte mens (man).
Mensenrassen bestaan niet. Hooguit diversiteit in huidskleuren.
Vinden dat iemand met een kaars verkrachten terwijl diegene bewusteloos is niet normaal is is blijkbaar een politiek correcte/woke mening. Graaf je gat nog even wat verder Debbie, hoop dat ze zichzelf nu een echte cool girl vindt
Die is over de zeik zeg
Ik vind het zo bloedirritant dat mensen zoals zij (want ze is niet de enige) niet willen inzien dat het niet alleen gaat om wat destijds wel of niet gebeurd is, maar om hoe nĂș een vernederende verkrachting van een bewusteloze vrouw blijkbaar als een grappige anekdote in een prime time talkshow geldt. Een paar weken nadat dit soort delicten bovendien nog tot ieders ontzetting als oorlogsmisdaden naar buiten kwamen. Ik kan daar met mijn hoofd gewoon niet bij. Misogynie is echt springlevend in onze samenleving.