*sparkleysticker
Bedankt, de turtulio om dat woord goed te schrijven heb ik gemist.
De fucking halve kaassouflé
Wacht, dat was niet waar?
Jeetje wat een gedoe. Ik dacht dat het heel leuk en makkelijk was.
Zou dan nog eerder een borduurmachine kopen zodat ik goud geld kan verdienen aan gepersonaliseerde shirts en petjes voor kinderen
Hoe zou dat ĂŒberhaupt werken. Die kaas blijft toch nooit zitten.
O, dat vind ik wel meevallen. Je moet ook niet vergeten dat Mascha al 15 jaar videoâs maakt, waarschijnlijk zijn sommige dingen voortschrijdend inzicht. Ik ben ook niet meer precies dezelfde persoon als op mijn 18e (voor mij 15 jaar geleden). Ik denk in elk geval best anders over veel dingen.
De foto lijkt haast gephotoshopt. De duim van het kindje steekt in een bloem? Hoop dat het dat is, ipv dat ze daar gewoon zijn gaan staan 
Ze zijn daar echt gaan staan, want vorige week postte ze dat ze op weg was naar de bollenvelden (samen met een fotograaf).
Ik hoorde op de radio dat er speciale velden voor fotoâs waren. Misschien was het op zoân locatie?
Ik rij elke werkdag langs bollenvelden en zie dat zelfs op velden die soort van afgezet zijn met linten mensen hele fotoshoots aan het houden zijn en met tientallen tussen de tulpen staan. Zorgt ook echt voor gevaarlijke situaties omdat mensen hun autoâs overal parkeren.
Natuurlijk niet, Serena Verspon hĂš
My God wat oerdom. Als je de insta van die Anna opent, zie je gewoon dat ze op een tulpenbedrijf werkt
Op een aangestampt stukje grond/paadje staan en het is niet meer erg dat je tussen de tulpen staat.
Lol ze staan er toch gewoon middenin met zân vieren of zie ik dat nou helemaal verkeerd.
Anyhow vond haar al super onaangenaam en dat is bij dezen weer helemaal bevestigd 
Lijkt mij best kut voor George om te zien dat serena met zijn kinderen nu happy family speelt met der nieuwe vriend.
En tuurlijk super fijn dat ze een bonus vader voor haar kinderen heeft en ook fijn voor haar boys dat ze met hem kunnen.
Maar zal het toch lastig vinden als mijn ex met een andere vrouw een foto plaatst met mijn kinderen en dan erbij zet â mijn gezinnetje â zet er dan mijn liefdes neer ofzo.
Ik weet het nietâŠ
Ik vond dit shot er ook wel vrij moeilijk uitzien. Is het wel of niet goed gegaan met de tulpen? Kan je er met de auto zo dichtbij komen?
Dit lijkt wel een sieraden spon 
De rechterkant van de neus van de auto staat sws in de tulpen.
Koop lekker een tuinposter met 300 tulpen erop en poseer ervoor. Zelfde effect.
Natuurbarbaren