bij Le Olive natuurlijk, dat merk dat mij iedere keer aan S Oliver doet denken als ik dit lettertype zie
Denk dat ze tonnen geld krijgt van die 2 partijen, je ziet niks anders meer en iedereen is dit toch wel voort beu of niet?
Ze zei ooit eens in zoān video met Max dat hij een deel voor een ton binnen had gesleept, kan me bijna niet voorstellen dat ze voor die badjassen minder krijgt eigenlijk.
Al ken ik echt letterlijk niemand die zoān badjas heeft maar goed.
Ze heeft inmiddels zelf een ton aan badjassen ja
Tell me more
Hij likete geile tweets van een sexwerker als ik het me goed herinner?
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom het boeiend is dat/of iemand zulke tweets liked, lekker doen toch ieder zo zān ding.
Mascha heeft een cricut win actie het zat er wel een keer aan te komen gezien alle cricut content. Heel eerlijk overweeg ik mee te doen
lijkt mij een leuk ding om te hebben en mee te experimenteren. Maar niet per sĆ© om zoveel geld aan te bestedenā¦
Ik heb even gegoogled en het is dus een soort sticker maker?
Je kan er papier en vinyl (waarmee stickers worden gemaakt) mee snijden. Maar ook bijv vilt, flex wat je op shirts en tassen etc kan drukken.
Ahhh ik zie het al voor me hoe ik spulletjes voor mn kleuters kan maken
Ja en er zit dan ook een heel programma en community achter die templates delen. Dus iemand aan de andere kant van de wereld die een kerst kaart design heeft gemaakt kan die delen zodat je het zelf ook kan printen/snijden. Maar je kan ook helemaal zelf dingen verzinnen.
Ik val dan telkens in slaap.
Ja klopt inderdaad! Ik heb zelf zo een plotter voor mijn bedrijf maar dan een hele grote, maar het werkt precies het zelfde als zo een kleintje. Je kan ook in bijv illustrator snijbestanden maken en dan in het programma laden.
@chasingrainbows ik heb met mijn plotter wel eens dingen voor mijn vriend zijn klas er mee gemaakt. Haha hij was gelijk de coolste meester wat kan je goed knippen
https://youtube.com/shorts/ehO8B3JbUZ0?feature=share
Het is best een geinig concept maar volgens mij ook echt⦠veel werk? Ik vind dit soort filmpjes wel leuk, het heeft iets hypnotiserends
Aah wel tof. Maar ook wel iets wat ik maar 2x zou gebruiken. En dan bij alles denk āohja dit is wel leuk om te maken met mn crikutjeā en dat dan nooit doe.
Als dat ding twee tientjes zou kosten zou ik het nog overwegen.
Maar ik heb opzich niet heel veel momenten in mān leven waarop ik denk ā oeh, had ik maar een machine van 300 euro zodat ik een zelfgemaakte sticker op deze tweedehands bloempot kon knallenā.
Ik moest plotter googlen want ik dacht eerst aan iets heel anders, maar wat een gaaf ding!
Was even een vlog aan het kijken van Mas. Degene met die enorme Zara shoplog. Alles ging goed tot ze bij de kapster waren geweest en ineens baby gebrabbel eruit gingen gooien. Als in- foef communicatie. Waarom? Meteen de vlog afgezet. Weer voldoende gehoord en gezien voor de komende tijd.
Laf it dat Mascha haar kast uitzoekt en spullen met Koningsdag wil verkopen voor een tientje. 90% van die spullen is van Josh