Kan ze sparklysticker.net (?) niet leven inblazen.
hahahah blij dat ik niet de enige ben die dit had :")
Volgens mij heeft Josh dat gezegd zodat Mascha zich niet bezwaard voelt om geld te verdienen aan gratis gekregen items, niet omdat ze haar items te âhigh qualityâ vindt om gratis weg te geven.
Maar je weet toch helemaal niet wat Josh gezegd heeft en wat de reden daar achter was?
Was dat niet zo omdat anders Josh V. kleding in de kringloopwinkel terechtkwam?
Kringloop is inderdaad te pauper voor dat merk
Volgens mij is dit een aanname en is dit nooit zo gezegd.
Sorry, maar ik vind het irritant als in dit topic dingen worden verteld die niet zijn gezegd in een vlog en nergens op zijn gebaseerd. Heel weinig mensen kijken de vlogs nog, en dit soort dingen gaat daardoor een eigen leven leiden, dat vind ik niet fair.
*sparkleysticker
Bedankt, de turtulio om dat woord goed te schrijven heb ik gemist.
De fucking halve kaassouflé
Wacht, dat was niet waar?
Jeetje wat een gedoe. Ik dacht dat het heel leuk en makkelijk was.
Zou dan nog eerder een borduurmachine kopen zodat ik goud geld kan verdienen aan gepersonaliseerde shirts en petjes voor kinderen
Hoe zou dat ĂŒberhaupt werken. Die kaas blijft toch nooit zitten.
O, dat vind ik wel meevallen. Je moet ook niet vergeten dat Mascha al 15 jaar videoâs maakt, waarschijnlijk zijn sommige dingen voortschrijdend inzicht. Ik ben ook niet meer precies dezelfde persoon als op mijn 18e (voor mij 15 jaar geleden). Ik denk in elk geval best anders over veel dingen.
De foto lijkt haast gephotoshopt. De duim van het kindje steekt in een bloem? Hoop dat het dat is, ipv dat ze daar gewoon zijn gaan staan
Ze zijn daar echt gaan staan, want vorige week postte ze dat ze op weg was naar de bollenvelden (samen met een fotograaf).
Ik hoorde op de radio dat er speciale velden voor fotoâs waren. Misschien was het op zoân locatie?
Ik rij elke werkdag langs bollenvelden en zie dat zelfs op velden die soort van afgezet zijn met linten mensen hele fotoshoots aan het houden zijn en met tientallen tussen de tulpen staan. Zorgt ook echt voor gevaarlijke situaties omdat mensen hun autoâs overal parkeren.
Natuurlijk niet, Serena Verspon hĂš
My God wat oerdom. Als je de insta van die Anna opent, zie je gewoon dat ze op een tulpenbedrijf werkt