Beutyblogtopic XL #13

Op een aangestampt stukje grond/paadje staan en het is niet meer erg dat je tussen de tulpen staat.

7 likes

Lol ze staan er toch gewoon middenin met z’n vieren of zie ik dat nou helemaal verkeerd.
Anyhow vond haar al super onaangenaam en dat is bij dezen weer helemaal bevestigd :tulip:

15 likes

Lijkt mij best kut voor George om te zien dat serena met zijn kinderen nu happy family speelt met der nieuwe vriend.

En tuurlijk super fijn dat ze een bonus vader voor haar kinderen heeft en ook fijn voor haar boys dat ze met hem kunnen.

Maar zal het toch lastig vinden als mijn ex met een andere vrouw een foto plaatst met mijn kinderen en dan erbij zet ā€œ mijn gezinnetje ā€œ zet er dan mijn liefdes neer ofzo.

Ik weet het niet…

15 likes

Ik vond dit shot er ook wel vrij moeilijk uitzien. Is het wel of niet goed gegaan met de tulpen? Kan je er met de auto zo dichtbij komen?

14 likes

Dit lijkt wel een sieraden spon :confused:

3 likes

De rechterkant van de neus van de auto staat sws in de tulpen.

Koop lekker een tuinposter met 300 tulpen erop en poseer ervoor. Zelfde effect.

Natuurbarbaren

18 likes

Inderdaad super aso, maar ik zou het geen natuur noemen met alle bestrijdingsmiddelen die ervoor worden gebruikt.

8 likes

oh, it’s that time of the year again. Dat we ons met z’n allen ineens heel druk maken om het welzijn van de tulpen :disguised_face:

Nee ik vind ook dat je geen tulpen hoeft plat te stampen voor je feed. Maar om dan 17 posts te wijden aan elke influencer die dit doet, nee ook niet nodig.

3 likes

Nee 17 posts over iemands rimpels zijn beter :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

17

42 likes

Eigenlijk best slim om avocado’s te prakken met een pureestamper :thinking:

23 likes

Heh? Hoezo?

11 likes

Met tulpenboeren?

2 likes

Het is vast al een paar keer genoemd. Maar ik vind het zo grappig hoe de Foefjes doen alsof zij alles bedacht hebben en dan ook gelijk de kenners zijn haha. Zoals een paasmandje. Alsof de Foefjes die trend even uit Amerika halen, terwijl dat hier ook al jaaaaaren bestaat. Of hoe ze over Mila haar haren praten, alsof andere ouders het haar van hun kinderen niet doen.

Oja en ik vind ze zo volwassen praten tegen/over Mila.

11 likes

Nu noem je ook wel een club die bijzonder schadelijk is voor het imago van de hele agrarische gemeenschap. En voor elke boer die met zijn trekker een snelweg of stad bezet, zijn er ook genoeg boeren die dat niet doen.

9 likes

Kan nou niet zeggen dat ik ze ongelijk kan geven :woman_shrugging:t2:

5 likes

boehoe not all agrariƫrs

25 likes

Ze kwamen ook op onze campus protesteren vorig jaar. Moest met m’n doos samples tijgeren door de bosjes om ze op tijd in de -80 vriezer te krijgen, omdat ze alles hadden geblokkeerd en stonden te dreigen om de campus vol gier te zetten. :smiling_face_with_tear:

9 likes

Euh hebben we boeren in de basis niet gewoon nodig voor onze voeding? Dat je het niet eens bent met hoe daar invulling aan wordt gegeven door bepaalde subsidies en veestapels etc is iets anders.

19 likes

ja dus? dat zijn geen losstaande dingen. dat is niet iets anders.

7 likes