Ik heb liever dat mensen mn tulpen veld verwoesten dan dat ik 1 sec met Gregor naar een aardbeienveld moet.
Hoezo, wil jij niet achterin een aardbeienveld zitten
Maar je ziet toch ook niet altijd wat er allemaal gepost is, als je op 1 van de 1e berichten reageert?
Vind dit altijd dooddoener opmerkingen. Alsof je dus eerst heel het forum en alle berichten moet doornemen, voordat je er zelf nog iets over kan zeggen.
En kennelijk roept het bij meerderen irritatie op, blijkt
Nee joh, dat haal je toch gewoon bij de supermarkt.
HELEMAAL NAAR ACHTEREN!!!1!!!11111!!!1!
Ik neem aan dat bijna iedereen niet als een soort olifant meteen zoân bloemenveld instampt en alles kapot maakt. Er zijn altijd wel ingangetjes/plekjes te vinden waar je echt wel even kan staan en het kan laten lijken alsof je middenin zoân veld staat. Er zullen wel een aantal zijn die dat wel doen maar die roken waarschijnlijk ook sigaretten in de Jumbo.
Mascha plaatste een post dat ze dus best ver zijn met vakantie woning in Amerika kopen. Binnenkort ook een maand daar heen gaan voor bezichtigingen enzo. En wow de âstellingenâ of polls die gregor post zijn echt mega huizen. Weet niet of dit ook huizen zijn waar ze naar kijken maar holy! Ik had in gedachten een hele andere grootte toen ze het over vakantie woning hadden.
To be fair in Amerika zijn de huizen van karton dus je hebt daar al snel een vrij groot/vrijstaand huis
Lijkt me eigenlijk puur interessant doen dit, alsof je af gaat op wat je volgers vinden haha
Dat is waar. En alles is ook groot daar.
@Teigetje denk ook dat het content is waar mensen wellicht sneller engagen? Dus wellicht goed voor de cijfers maar inderdaad, lijkt me dat je niet een huis koopt gebaseerd op een poll.
Kopen zonder kijken: insta volgers editie
Ja want ze willen een huis kopen om te verhuren aan ons, de volgers.
Ik vind die hele Amerika obsessie bijzonder om te volgen. Ik snap dat ze dat helemaal geweldig vinden en leuk voor hun, maar ze doen net alsof ze werkelijk gaan emigreren terwijl ze gewoon voor een paar maanden een luxe plek zoeken om precies hetzelfde te doen wat ze hier in Nederland doen.
Echt die beelden met die makelaar erbij, waarvan ze zal beweren dat het âeducatiefâ is maar het enige wat je ziet en hoort is âOe, aa, Amerika, jaaâ.
1 iemand niet, en die ene plant die ze eventueel beschadigen nekt de teler ook niet. Maar het zijn echt hordes bezoekers die een foto willen maken en hoe meer fotoâs er gepost worden, hoe meer mensen ze willen. Waarom vind je dat moeilijk te geloven?
Plus, waarom moeten die mensen overal zelf opstaan? Wat maakt ze zo self obsessed dat ze denken dat zelfs een foto van een bloemenveld opfleurt van hun aanwezigheid?
Vindt het vooral opvallend dat de focus op een murica huis kopen is ontstaan op het moment dat Mila uit de vlogs ging. Alsof ze weer een nieuwe manier zoeken om relevant te zijn.
Het is 2022, een selfie op een bollenveld nemen is echt het minst egocentrische wat iemand kan doen.
Het is niet alleen het plattrappen maar al die verschillende mensen in je veld kunnen ook van alles (via hun oa hun schoenen) meenemen zoals virussen, bacteriën of insecten. Dat kan zoveel schade aanrichten dat je halve of hele veld ziek wordt met alle financiële gevolgen van dien.
Ja ik had inderdaad ook een gevoel van oh, dat is weer een nieuw groot project / onderwerp om meer kijkers te kunnen trekken. Anders zijn het alleen maar vlogs van dagen die op elkaar lijken.
Ja jemig dat kan in een supermarkt ook hoor.
Denk dat ze straks ook los kan met weer een huis inricht serie! Inrichting, styling, shoppen. En ook weer after vlogs zoals met hun huidige huis. Ben op zich wel benieuwd of het heel anders zal zijn omdat het in Amerika is. En ze het huis ook inrichten om te willen verhuren.