Beutyblogtopic XL #13

Is er 1 influencer met baby die heeft gezegd niets herkenbaars te gaan posten en het ook echt niet gedaan heeft?

5 likes

Shelingbeauty is in verwachting! :baby:t2::blue_heart::sparkling_heart:

15 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Mommybloggerstopic #7

Wat bedoel je precies?

3 likes

De ruimte tussen de letters. Sommige zitten op elkaar geplakt en andere hebben ietsje ruimte er tussen. Het leest daardoor minder lekker

3 likes

Waar is de huilemoji als je hem nodig hebt. Kerning als je spatiëring zo slecht is dat het keming wordt, moet je die story niet posten

5 likes

We hebben wel een middelvinger emoji nu!

(Bij jou uitgeprobeerd bij wijze van test, ik vind je heel lief verder hoor :sweat_smile:)

4 likes

Die houden zich aan de anderhalve meter. Maar vaak doen ze het, zodat alles netjes is uitgelijnd. Ook al leest het voor geen ene meter

3 likes

Is volgens mij ook pas sinds een minuut of 10.

4 likes

Huh ik heb die niet??

Ja :joy:

2 likes

@inezweski Helaas, hij is weer weg. :sob:

Eens. Mensen denken veel te veel uit zichzelf (ik wil mijn leven delen) maar je kind is ook een mens en niet jouw content.

5 likes

Ik kan weer huilen! OT

2 likes

Hartje ingedrukt houden!

2 likes

Lukt het ook niet als je het hartje langer indrukt? Dan krijg je normaal allemaal smilies te zien en dan kan je daar op drukken.

1 like

Bij mij lukt het ook niet altijd, maar wel als ik eerst een hartje doe. Dan hartje ingedrukt houden en dan blijven de anderen wel staan en kun je een andere aantikken.

1 like

Ik dacht dus dat ik de enige schlemiel was die forumde op haar telefoon, omdat die andere emoji’s dan een hartje alleen werkten op mijn laptop.

1 like

De enige die forumt op je telefoon?!? Dat denk ik echt niet, ik forum altijd op mijn telefoon

52 likes

Blijkbaar volgde ik angelraterman nog, en ze plaatst een story van haar huilerige kind die op straat door een gebruikt condoom rolt. Toppieeee, nu dan maar ontvolgen

7 likes