2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Mommybloggerstopic #7
Wat bedoel je precies?
De ruimte tussen de letters. Sommige zitten op elkaar geplakt en andere hebben ietsje ruimte er tussen. Het leest daardoor minder lekker
Waar is de huilemoji als je hem nodig hebt. Kerning als je spatiëring zo slecht is dat het keming wordt, moet je die story niet posten
We hebben wel een middelvinger emoji nu!
(Bij jou uitgeprobeerd bij wijze van test, ik vind je heel lief verder hoor )
Die houden zich aan de anderhalve meter. Maar vaak doen ze het, zodat alles netjes is uitgelijnd. Ook al leest het voor geen ene meter
Is volgens mij ook pas sinds een minuut of 10.
Ja
Ik kan weer huilen! OT
Hartje ingedrukt houden!
Lukt het ook niet als je het hartje langer indrukt? Dan krijg je normaal allemaal smilies te zien en dan kan je daar op drukken.
Ik dacht dus dat ik de enige schlemiel was die forumde op haar telefoon, omdat die andere emoji’s dan een hartje alleen werkten op mijn laptop.
De enige die forumt op je telefoon?!? Dat denk ik echt niet, ik forum altijd op mijn telefoon
Blijkbaar volgde ik angelraterman nog, en ze plaatst een story van haar huilerige kind die op straat door een gebruikt condoom rolt. Toppieeee, nu dan maar ontvolgen
Oh wauw vind dit zelfs voor haar doen te ver gaan gatver
Wat is haar Insta, volgens mij heeft ze me geblokt.
Kan me niet voorstellen dat dat écht een gebruikt condoom was. Was vast weer ‘grappig’ bedoeld.