Misschien betalen bedrijven graag voor de advertenties op haar kanalen omdat het hun ook veel oplevert.
Wat een rare speculaties. Vrouw koopt huis. Dan heeft ze misschien de loterij gewonnen!
Precies. Er wordt gewoon grof geld neergelegd voor campagnes. Ik denk dat we ons daar weinig bij kunnen voorstellen en daarom niet goed ābegrijpenā hoe ze aan zoveel geld voor een huis komt. Als je voor ƩƩn post een paar duizend euro betaald krijgt (als het al niet meer is, naar mijn idee is 10k voor een campagne best realistisch) en je post jarenlang regelmatig gesponsorde content, dan tikt het aardig aan.
Dit is wel een lekkere binnenkomer zeg, wat een speculaties? Echt vreselijk. En dan vinden mensen het gek hoe Vera reageert op die vraag in haar stories.
Het is 2021 - bijna 2022 - accepteer dat er vrouwen zijn die flink veel meer geld verdienen dan hun partner.
Of:
- misschien werkt ze al wel jaren gewoon voor haar geld
Oh ik interpreteerde het bericht van @Bloemenmeisje heel anders: ze heeft er voor gewerkt en daarmee goed verdiend (en dus goed gespaard), maar er zijn ook nog 100 andere redenen waarom je veel geld zou kunnen hebben waarvan ze er een paar opnoemt. En dat je er dus nooit over kan oordelen.
ā zag je wel eens het huis en de tuin van haar ouders voorbij komen⦠Dat was een royale woning, prachtig ingericht met een grote tuin. Daar zat ook zeker wel geldā
Sorry maar ik kan de hele post niet op een niet-oordelende manier lezen.
"Daar zat ook zeker wel geldā klinkt zo heel erg als de roddelende buurvrouw over de heg.
En geld moet helemaal niet zitten maar rollen
Wat een gephotoshopte telefoon zeg
Wat zou sponsor op.el vinden van de laatste IG post van Mascha?
Ook realistisch is dat recept met gerookte kip. Dat heeft ze vast veel gemaakt.
Zoals jullie vast allemaal weten eet ik al jaaaaren gerookte kip
121 mukbangs
Hahahahahahaha dit is mijn favoriete post ever nu
Nou op de achtergrond is al iets oranje aanwezig. Het kan er prima mee door
Gratis sushimenu? We doen het toch niet gratis?!
Ik ga stukkkk
Gelukkig kent Greg aaalle verhalen uit de bijbel en hij vindt de verhalen heel COOL.
Is dit⦠echt?
Hij zegt het en Mascha beaamt het in de laatste Beautygloss-video.