Ja maar als hij zegt dat een pompoen blauw is terwijl een oranje voor hun neus ligt dan zal Mascha dat ook nog beamen
Ik zag haar net in een reclame op tvâŠ
Haha ja, Mascha is meer van: âwij van wc-eendâ
Omg ik zag een reclame van WW met Mascha op tv
(HĂ© dat rijmt)
Pff ik vind dat zo toxisch⊠dat meteen rond de jaarwisseling de aasgieren van de dieetwereld er weer bovenop springen om ons allemaal een schuldgevoel te geven over zogenaamde âkerstkiloâsâ. Bah. Vond dat Jameela Jamil een goede insta post had geplaatst hierover:
WW beweert nu een aanbieding te hebben van 50% korting. Maar als je door hun vergezochte berekening heen prikt blijkt het uiteindelijk maar 30% te zijn.
Mascha meldt in haar stories dat haar korting nog hoger zal zijn. Ben benieuwd hoe echt dat dan zal zijn.
Biecht: ik wacht stiekem op de korting van mascha die mij hoogstwaarschinlijk gaat overtuigen wel of niet ww te doen ook al weet ik dat het een slecht idee is
Aww⊠het is niet slecht als jij het wilt doen. Maar, een paar posts hierboven word er wel goed uitgelegd door forumleden hoe dit het âtellenâ van caloriĂ«n of punten makkelijk maakt etc. Daarnaast nog alle nadelen over hoe je gaat kijken naar lekker eten dat bijvoorbeeld alleen in het weekend mag.
Dan zou ik wel goed kijken wie uiteindelijk de hoogste korting geeft. Door te goochelen met berekeningen kan het heel wat lijken. Dikke kans dat je uiteindelijk beter bij WW kan boeken dan bij Mascha, ondanks dat zij het mooi zal voorspiegelen.
Je kunt het proberen. Maar als het niet werkt, moet je jezelf vooral niet de schuld geven. Ga er vooral nuchter mee om en verwacht geen wonderen
Nee geef mascha maar de schuld
Dat is altijd een optie, dan kan zij er uitgebreid over vertellen in een vlog en vervolgens kunnen wij daar weer overheen vallen
De cirkel is dan weer rond
Iemand hier moet mij echt gaan uitleggen hoe je afvalt zonder te tellen én zonder restricties op wat je wanneer eet.
Als algemene reactie: Ik vind het Mascha-ww gedoe en de hele argumentatie eromheen echt bijzonder. Het niet eens zijn met de sponsoring, tegen calorie tellen, fel tegen diet-culture en als tegenreactie met zijn allen stuk om een fotoshop die haar eetpatroon uitlacht. Edit: en ik denk dat die kritische houding een goed ding is, maar denk dan ook na over je eigen rol daarin.
Doe het niet. Keer terug naar Jezus.
Intuitief eten? Ik kan dat niet goed, maar het schijnt te kunnen.
Volgens mij is dat een methode die heel veel oefening vergt en dus niet echt toegankelijk is. Als je dat goed kan ben je waarschijnlijk niet dik en als je dik bent en dat niet kan zul je het niet zomaar ineens kunnen. Maar voordat het een discussie over methoden wordt. Ik bedoel vooral dat ik hier echt al best wat statements over afvallen heb gelezen zoals dat calorietellen slecht is, dat je jezelf geen dingen zou moeten ontzeggen, dat willen afvallen iets is wat je aangepraat wordt. Dat je geen WW zou moeten doen. Het is allemaal zo kort door de bocht. Denk niet dat die manier van praten ook maar enigszins behulpzaam is voor mensen die willen afvallen/een manier zoeken om af te vallen of worstelen met hun gewicht.
En grapjes over iemands eetpatroon vind ik van hetzelfde niveau als reclame voor WW.
Wow deze auto, niet normaal wat dit ding allemaal kan en wat een luxe Echt heel lief om te zien hoe blij Vera er mee is en hoe trots ze is op zichzelf. Jef en Vera zijn altijd zo lief voor elkaar ook!
Ik ben ook zeker niet tegen kritiek op ww dat geef ik hierboven ook aan. Ik ben wel tegen alle random argumenten die vorige keer dat deze discussie werd gevoerd en nu weer worden gegeven (bijvoorbeeld dat je niet zou moeten tellen wat je eet) én tegen het lacherige gedoe over hoe en wat Mascha eet. Lachen om wat ze eet en WW zijn twee kanten van dezelfde medaille.