Beutyblogtopic XL #13

Nou verrassing, we hebben die stomme bijnamen als ‘Lip’ inmiddels achter ons gelaten. De vrouw heeft een naam.

6 likes

Oh juist ja, bloggers hebben intussen allemaal een personal rebranding ondergaan

3 likes

Daar geef ik je gelijk in hoor. Maar tegelijk zou je verwachten dat iemand die haar leven ondertussen 15 jaar online deelt toch een beetje tough skin ontwikkeld heeft.

Zeker over zoiets onschuldigs als een hobby?!

1 like

Aan de andere kant, tough skin om een hobby vind ik juist te achterlijk voor woorden. Ze schildert een croissant en sport ineens veel en er wordt hier gedaan alsof ze het meest verschrikkelijke op aarde heeft gedaan

6 likes

Dat is net mijn punt. Als ze nu al de neiging voelt om zich te verantwoorden over een geschilderde croissant, dan hoop ik oprecht dat dit het ergste is wat ze over zichzelf online kan terugvinden als ‘kritiek’.

2 likes

Ik ben een echte Bourgondiër :upside_down_face:

2 likes

Laat Cynthia lekker haar gang gaan. Ze vraagt ons tenslotte geen geld om het voor haar te bekostigen, dus lekker laten gaan.

13 likes

@Sundance misschien kun je het aanbieden bij een bejaardentehuis in de buurt?

Lijkt mij ook een heel ontspannende hobby maar heb ook geen idee wat ik met het resultaat moet. Ben daarom maar puzzels gaan maken :laughing:

5 likes

Kapot scheuren en daarvan weer collages maken. Dan ben je weer even bezig

2 likes

Ja, dit vind ik echt heel knap van haar. Consequent zulke lange tijd sporten en je vasthouden aan een gezonder eetpatroon. En vooral dat ze zelf geen focus op een aantal kilo’s had, daar ga ik zelf altijd de mist in.

2 likes

Dit. Over elk mini ding van een influencer iets lelijks zeggen (vrouw was aan het waterverven en deelt dat, hoe kun je daar iets negatiefs van vinden) en dan verontwaardigd zijn dat iemand mee leest en vinden dat die persoon niet zou moeten reageren. Blows my mind.

23 likes

Heel veel van wat hier gezegd wordt valt gewoon onder pesten. Iemand belachelijk maken om zijn of haar hobby’s ook. En zo online is het bijna erger, omdat er actief naar iemand gekeken wordt om dingen te zoeken die in het pesten gebruikt kunnen worden. Het is gewoon echt heel erg onaardig.

9 likes

Het valt op dat er vaak double standards gelden in deze topic. Enkel en alleen omdat bijv. Mascha quasi geen aandacht schenkt aan wat er gezegd wordt, is er letterlijk niemand die zich geroepen voelt om de moraalridder te spelen bij sommige posts die net dat ene tikkeltje erover gaan. Cynthia daarentegen kan nog steeds niet omgaan met haar status als publieke figuur en door wat spot over haar kortstondige obsessies gaan we plots spreken van pesten… Ik keur sommige posts en dus pesten allesbehalve goed, maar dan houden we het beter politiek correct over iedereen.

4 likes

Als je denkt dat er bij Mascha niet wordt ingegrepen kan je niet lezen. Er is deze week nog discussie geweest over een grap over Mascha (hier, in ‘het andere’ of in het ‘mommy’)

Typisch ook om te zeggen dat je pesten af keurt, maar daarna eigenlijk te zeggen dat jij bepaalt wanneer iets pesten is.

11 likes

Dan heb ik dat duidelijk gemist en neem ik mijn woorden over double standards zonder enige twijfel terug :blush:

2 likes

Ik vind de constante nieuwe hobbies juist wel leuk, snap alleen nooit waarom ze wel altijd naar precies dezelfde 4 bestemmingen op vakantie gaat. Zou denken dat ze daar ook wat nieuws zou proberen.

Niet dat ze dat moet, maar het lijkt me ZO SAAI alweer Terschelling of Curaçao, zijn beiden ook zo klein dat je t allemaal wel gezien hebt. Maargoed ze lijkt me ook geen type voor Avontuur en het onbekende ofzo.

Dan is schilderen toch wat veiliger dan overstappen op Schiermonnikoog.

11 likes

Schiermonnikoog is te gek als je gek op meeuwen bent.
Iets anders spannends is er namelijk niet.

8 likes

En op Terschelling wel dan?

5 likes

Terschelling heeft t gewoon. Maar Vlie is ook best leuk.

5 likes

Hahahahahahahahaha Vlie :joy:
Heerlie op Vlie.

Hou op hoor.

36 likes