Ik houd het op Texel. Lekker schaapjes kijken
Ik begrijp niet hoe makkelijk er hier even vergeten wordt dat Cynthia, specifiek nadat er zoveel ophef was over de hoeveelheid racisme in Erica Meiland’s boek, dat boek nog even op haar verhaal gooide om het vrijwillig te promoten. Nu is er een hele discussie over haar hobby’s en ik denk alleen maar ze promoot racisme!?
Nou ik moest alleen lachen om curling als random voorbeeld. Curling doet dat gewoon met me. Dat verven (schilderen?) vind ik alleraardigst.
Haha ‘doe eens niet zo gek- tatta’, ze waterverft he, het is niet alsof ze iedere avond naakt de rumba danst in de plaatselijke kroeg
Weet nog dat haar vader (master of the dots!!) af en toe wel hele racistische opmerkingen plaatste toen ze nog misslipgloss had. Dat leek ze toen ook niet vervelend te vinden…
People are forgetful.
Ze wordt om alles belachelijk gemaakt en als ze op d’r insta een croissant kan aquarellen is iedereen opeens “Nee nou jullie pesten haar want ze kan waterverfen!”
Als het ding er als een mislukte slak uit had gezien was de discussie compleet anders geweest.
Toch niet voor zover wij weten .
Ik zou zelf het geduld niet hebben voor het waterverven maar zij is er toch behoorlijk snel goed in geworden, lijkt me .
Dit heb ik gemist, wat zei ze over het boek van Erica?
Ik ben daar jaloers op, het lijkt ook alsof ze ineens heel goed is in haar hobby’s.
Ik wil er zelf meteen heel goed in zijn, en anders heb ik er geen geduld voor. Dus ik begin echt niet aan waterverven en kleien en weet ik wat, omdat ik dan toch al weet dat ik er niks van bak en het daardoor ook niet leuk vind. Heb ik ook met sporten of muziek maken oid. Dus dat bewonder ik wel in haar, ze heeft het geduld ervoor en houd het miss wel langer vol dan een gemiddeld persoon die 1 x een diamondpainting of puzzel maakt of koekjes bakt. (Me)
Geld is gewoon ook heel erg een hobby van Misslipgloss. Een hobby die wèl gebleven is en blijft.
Meid, wat fijn dat jij beter bent dan de rest en je zelf altijd zeer neutraal van mening en begaan bent met de mens.
Zit je me nou te gaslighten?
Huh heeft cynthia gereageerd?
Waarom lees je hier dan mee als je het een sneu topic vindt?
Nouja eens in de zoveel tijd komt @Eddie even haar zegje doen over dit topic. Zou best kunnen dat ze gelijk heeft maar ja dit topic is het afvoerputje van de forum maatschappij en dat weten we allemaal wel al langer natuurlijk
Die croissant van Cynthia is vet mooi. Lijkt wel chique gebak zo. Jammer dat ze Erica-fangirl is.
Als fellow-hobby-hopper heb ik weinig opmerkingen over de obsessies Denk dat als ze het proces van de schilderijen maken zou filmen en in timelapse online zou zetten, dat ze er ook nog geld mee zou kunnen verdienen. En dat zonder de professional na een maand of 2 cursus uit te hangen.
Mascha heeft me wel geinfluenced, heb via haar link een 6 maanden WW plan afgesloten
Bedankt ik ook nu hahaha
Het is wel geen 60% korting
Maar wel een betere deal dan die zogenaamde 50% korting die ze eerder aanboden (omdat dat dus ook creatief boekhouden was).