Maar wel een betere deal dan die zogenaamde 50% korting die ze eerder aanboden (omdat dat dus ook creatief boekhouden was).
Past helemaal bij Mascha! Weer net niet…
Vind het wel typisch van WW dat die korting alleen op oud en nieuw geldig is. Gooi nog een gratis yogamatje erbij en je hebt weer een typische goede voornemens campagne
Jep dat is altijd. Eind december en in januarie word je dood gegooid met dieet en anti roken reclames. Daarna zie je ze heeel weinig nog maar.
En dan hebben ze even een opleving rondom Pasen, want je wilt er toch ‘goed’ uitzien in een bikini
Doe je nu niet precies hetzelfde? Wachten tot er een discussie ergens over ontstaat (Niet alleen hier) en dan reageren, mensen taggen en dan oude koeien er bij betrekken?
Pestgedrag is ook sneu, dat zeer zeker. maar dat neemt niet weg dat je wacht tot er ergens een discussie ontstaat om er dan vol op in te gaan met oude dingen die zijn gebeurd en nu zelf ook mensen tagt om die middels deze weg in een kwaad daglicht te zetten.
Ik heb het onthouden als een foto van het boek, maar toch even terug gezocht en dat klopt niet.
Na de heisa rondom Erica, heeft ze een foto van hun samen gepost en de reacties uit gezet en aangegeven dat ze te druk was met sterren kijken of iets om mee te haten op Erica. Dus gewoon openlijk aangeven dat je van je white privilege gaat genieten en racisme even negeert, want geen zin.
Later sprak iemand die ze zelf volgt haar erop aan, dat kon ze natuurlijk niet negeren en toen heeft ze het licht gezien, want daarna moesten we leven en laten leven.
Oke Penny
Als ik aan pesten op het forum denk, komt jouw naam meteen bij mij naar boven. Grappig dat je dat totaal niet inziet.
Laat mij zuur zijn. Nee, het is echt geen goede karaktertrek van mij.
Veel plezier met je waterverf, wel in het schildertopic posten. Zeker, wanneer je een croissant hebt geschilderd.
Ik ook!! En ben stiekem ook excited. Gelijk mijn punten bepaald, helemaal leuk. Ik ben voor 3 maanden gegaan gezien kans vet groot is dat er wordt gesjaakt.
Ik kijk ernaar uit om je te zien in het schildertopic!
Waterverf is trouwens best lastig, als Cynthia het pas heeft opgepikt en nu al zoiets kan maken heeft ze er echt aanleg voor. Of een goeie tutorial gevonden. Knap hoor.
Mijn lievelingsgedeelte van dit topic is wanneer het escaleert zoals nu, echt nog meer genieten dan willekeurige domme dingen die influencers doen
Die influencers zitten echt te gieren nu.
Ik ben niet door Cynthia maar door jullie geklets over aquarellen geïnspireerd om eindelijk een nieuwe aquarelset aan te schaffen Als FF een affiliate link had, zou ik die nu gebruiken
Pest ik je nou omdat ik zeg dat het best kan dat je gelijk heb of …
Als Cynthia al haar hobby’s niet zo commercieel zou uitbuiten alsof ze een mega expert is, zou niemand er over vallen. Ik zou niet zo snel medelijden hebben met een blogger.
Laten we inderdaad focussen op wat echt belangrijk is: ze promootte Erica Meiland na haar racistische uitspraken, zoals @Freckles zei… Daarmee verdient ze toch op zijn minst een klein canceltje. .
Tempting om die WW actie van Mascha te gebruiken.
Maar ik denk dat ik weer gewoon in My fitness pal mijn voeding en sport ga bijhouden en binnen een hoeveelheid kcal blijf.
Ja je hebt gelijk. Ik bedoelde ook eigenlijk met cancellen niet roddelen over haar hobby’s maar haar helemaal niet meer bespreken. Maar goed dat werkt met lifeofyvonne ook niet.