Is dat zo? In mijn herinnering werd ze niet goed begrepen en begreep zij anderen niet vanwege (zei ze zelf) haar autisme.
Ik vraag me trouwens af of het nu ook wel zo goedkoop is. Of dat ze nu misschien de prijzen omhoog hebben gedaan omdat mensen na de kerst zich schuldig voelen over t eten. En dat ze er dan zon niks zeggende korting overheen gooien. Miss is het random ergens in maart wel goedkoper.
Ja zou kunnen, ik heb geen idee wat de prijzen hiervoor waren!
Haha Debbie die een the power of make-up foto post in d’r stories waarbij ze op de linkerkant overduidelijk gewoon foundation, concealer en mascara op heeft
Nee, met deze actie is het wel echt goedkoper dan normaal (met 50% korting kostte het laatst 12 euro nogwat per maand, dus Mascha’s deal voor rond de 10 euro is wel goed).
Ja serieus. En denk/hoop je dan dat er door jouw post gestopt wordt met pesten? Ik bedoel het niet onaardig, ben gewoon benieuwd waarom je zin hebt hier tijd/aandacht in te stelen.
Ze heeft het boek toch niet gepromoot? Ze ging wel met Erica op de foto (wat natuurlijk al kwalijk genoeg is), of is dat wat je bedoelt met promoten?
no worries i see you
Ik vind de post van Serena erg goed over George en hem positief in het zonnetje zet. Ze is best vaak onaardig en naar geweest over hem en vind dit een fijne en gezonde manier hoe ze nu bezig is, zeker voor later als de kinderen meer bewust alles mee krijgen van en op social media.
Big Brother is watching you
No worries I see you
Overigens zelf ook gebruik gemaakt van haar kortingscode, maar zie mezelf niet als jonge naïeve Mascha-volger. Kan me wel voorstellen dat veel jonge meiden nu misschien wel voor het eerst in hun leven een dieet gaan doen, om vervolgens voor de rest van hun leven in de dieet-vreet cycle vast te zitten. Daar zit ik zelf ook in (toen ik 19 was zat ik voor het eerst op een WW bijeenkomst) en dat gun ik eigenlijk niemand.
Ja ziet ze dat aan de percentage winst die binnenkomt of ?
Neem aan dat haar vergoeding deels samen hangt met hoeveel mensen via haar link een WW abo afsluiten. En dat WW haar daar gister en vandaag wel van op de hoogte houdt, want het lijkt erop dat dit best wel een groot succes is als hun doel is om een ledenpiek te creëren.
Ja zoiets denm ik inderdaad, weet alleen niet precies hoe dat gaat. Wel interessant!
Ik mag hopen dat alle influencers geleerd hebben van de Nikkietutorials en Too Faced rel (dat Nikkie “maar” 75k oid kreeg ipv een percentage van de verkoop en de verkoop dus veel meer was dan 75k) en ze percentages vragen ipv een vast bedrag.
Kan dit zijn, maar een bedrijf als WW wil natuurlijk hoe dan ook kunnen meten hoeveel mensen dit afsluiten naar aanleiding van Mascha’s content. Je wil immers zien wat je investering oplevert en of dit iets is om te herhalen met haar. Die cijfers zullen ze waarschijnlijk ook met haar delen ter evaluatie.
Vind het echt bizar te lezen hoe veel gebruik gemaakt wordt van die toxische bullshit die weight watchers heet.
Echt dikke prima is je forever een verstoorde relatie met eten wil hebben, anders zou ik het gewoon niet doen.
Aafke heeft een openbare post gemaakt ervan en Mascha en Miljuschka getagd
Overigens snap ik het dat Mascha zich voor het blok gezet voelt. Je hebt blijkbaar aardig contact met iemand en die kon dan niet even waarschuwen. Dat lijkt mij inderdaad vervelend
En ik vind het kwalijker dat Miljuschka een WW deal had. Zeker omdat ze op dat moment net een serie had gemaakt over Body Positivity.