Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo vreemd? Kan me er best iets bij voorstellen dat mascha liever niet herkend wordt, zou ook niet altijd zin hebben in hysterische minions. En dat stuk over Yvonne, tja daar is eigenlijk geen woord van gelogen toch? Denk dat er wel ergere dingen over haar gezegd worden
Gelukkig staat de brief al klaar.
Een slimme meid is op haar brieven voorbereid.
Wat een kansloos mens is die Yvonne toch zeg my God. Dat je zoiets gaat posten 
Mascha heeft overigens wel gelijk, als ze dat echt gezegd heeft. Dat roepen wij hier ook allemaal over die juice trol.
Met haar aliexpress sieraden lijn
Ik vraag me trouwens af of dat hele ding echt is. Of door die kritiek die Mascha op WW kreeg dat Yvonne haar ook in t kwade daglicht wilt zetten. Vind t veel te toevallig zo dicht achter elkaar
Volgens mij is Yvonne in de middelbare schooltijd blijven hangen ofzo.
Nee ze is zelfs afgestudeerd als psycholoog.
Zou ze die studie wel afgemaakt hebben?
Op haar LinkedIn vermeldt ze het alleszins niet
Ook bij de psychiatrie. 🤦🏻
Vind het echt niet oke dat Yvonne dit soort dm’s gewoon plaatst en aanneemt als de waarheid. Zo kan iedereen wel wat verzinnen, boeiend dat het nep is, als het maar juicy is.
Vind haar opmerking over roddels/Monica’s relatieproblemen ook typisch. Ze heeft een voorgevoel dat het niet lekker loopt… kan ze nog alle kanten mee op als het wel of niet waar is?
“Spionnen zijn echt overal”
What in the Gossip Girl hell?
xoxo
Jeetje wat een kansloos type. Wie volgt dit soort mensen en waarom heeft dit een publiek? 
Ring ring. Ik geloof er nog steeds geen hol van.
Ik hoop eigenlijk dat Mascha iets plaatst over dat ze gisteren niet bij een “vegakraampje” is geweest en gewoon thuis zat te chillen. 
Echt he. Ook dat yvonne er pas na die roddel achter kwam dat Mascha kritiek kreeg over WW. Sorry hoor maar voor een detective ben je dan wel kapot sloom
Lol dat was maar 6 mnd terug.
Ze zei dat ze in maart 2021 was begonnen met WW