Beutyblogtopic XL #13

In het strak in je zwempak topic wordt er ook over gesproken

1 like

Benieuwd of Mascha nog gaat reageren

18 likes

Ik dacht heel even dat dit de Tatjana van Mascha was, maar het is dus een ander haha.

20 likes

Nee Tatjana Almuli heeft een heel goed boek geschreven over dik zijn! Ze heeft zelf meegedaan aan Obese en is daar niet per se beter van geworden.

3 likes

Wat is ‘het drama’ waar Mas het over heeft in de vlogtitel? Heb geen zin om die vlog terug te kijken

4 likes

De drama van gisteren was dat de auto storing kreeg net ze dus niet naar haar moeder konden.

Edit: en nu krijgen ze een vervangende auto en daarvoor moest Greg een half uur in de kou wachten omdat er niemand bij de garage was (werd met een taxi opgehaald)

4 likes

Ik denk dat het wel terugkomt in haar vlog eigenlijk. En dat ze dan gewoon haar eigen comment hierover voorleest die iemand hierboven deelde. Doet ze wel vaker met dit soort dingen.

3 likes

Maar WW is toch geen piramidespel?

1 like

Mascha plaatst de laatste tijd allemaal baggercontent op haar insta(story’s) over emoticons en weet ik het. Volgens mij is dat gewoon om haar ranking op SM omhoog te krijgen ofzo? Dat er meer interactie plaatsvindt ofzo, vind dat ook weer echt iets voor jongere meiden om daarop te reageren. Maar dat was haar doelgroep toch niet? Verwarrend…

3 likes

Mascha’s meest gebruikte emoji’s na de WW-spon

46 likes

Alleen weten zij niet dat ze ook met de trein kunnen?! Ik snap dat niet. Je moeder wacht met eten op 1e kerstdag. Je auto gaat stuk. Ga dan met de trein?!

10 likes

Mascha kan niet met het OV omdat ze zo veel wordt herkend 🥸

20 likes

De vader van Greg had ook aangeboden hun te komen halen. Maar het duurde zo lang met de auto, en lastig met een baby (iets met teveel prikkels) (2: mila is geen baby meer!!!)
Trein was een optie maar, het duurde allemaal zo lang.

Nu was Greg van de hele ochtend zo moe! Hij heeft bij zijn schoonmoeder geslapen. (En Mascha heeft niet eens gereden zodat hij in de auto even kon pitten net als mila)

7 likes

Ugh zij doen altijd zo fcking moeilijk…

6 likes

Haha weten ze zeker dat Mila de baby is in deze situatie? Klinkt eerder alsof Greg het aantal prikkels niet aankan.

Vind het echt sneu voor haar moeder. Een kapotte auto is kut, maar het is niet alsof zij en haar moeder in achterafland wonen waar je onmogelijk kan komen zonder auto. En al helemaal niet als de pa van Gregor aanbiedt om ff op en neer te rijden, omg.

31 likes

Nou, ik vond het de tweede kerstdag wel fokking koud!!!

6 likes

En hij wilde zijn jas eigenlijk niet meenemen… :unamused: :roll_eyes:

3 likes

Snap sowieso niet helemaal dat ze in 1 weekend 3 keer op en neer zouden rijden? Is toch veel makkelijker om gewoon bij je ouders te slapen ofzo

1 like

Nja als je auto midden in de garage staat en andere auto’s blokkeert lijkt het mij niet meer dan logisch dat je wacht tot die auto daar weg gehaald is en dat kan, zeker met kerst, nog wel even duren.

Vlog van vandaag niet gezien, maar dat ze 1e kerstdag niet meer weg gegaan zijn snap ik best wel eigenlijk.

1 like

Googlede net even, maar je kunt een elektrische auto niet in zijn “vrij” zetten en wegduwen.
Wat is dat eigenlijk stom zeg!

Slepers hebben er ook problemen mee.

2 likes