Beutyblogtopic XL #13

Die video was weer echt Mascha kwaliteit. Niet in focus,vertellen dat je heel snel deze video moet maken. Een lege telefoon batterij :joy: Haar views gaan hard achteruit maar ik snap niet waarom zij nog zoveel geld kan verdienen met zulke bagger. Sorry not sorry.

17 likes

Denk dat ze vooral haar geld verdient met haar Instagram. Daarnaast legt WW ook geen windeieren

5 likes

Ik dacht dat dit wel een leuke video ging zijn maar echt zwaar niet boeiend en niks zeggend dit zeg.

2 likes

Er zat potentie in, maar helaas

5 likes

Inderdaad! En nu post ze dat een neusswab bij haar negatief was en daarna een keelswab wel positief. Best goede info. :+1:

7 likes

Je vergeet dat dokter Siem mee kijkt :wink:

12 likes

Vooral het sapje helpt wetenschappelijk:

Bij keel swabs mag je x tijd van te voren niet eten of drinken.

Disclaimer: bij haar is het natuurlijk wel aannemelijk dat het geen vals positief is, omdat gezinsleden ook positief getest zijn.

4 likes

Ja ik verwacht ook niet dat ze Mila nu al cola te drinken geeft.

Edit: vind het trouwens goed van haar ze haar dochtertje ook heeft laten testen.

2 likes

Oh mijn fout, ik dacht dat ze zelf een sapje had gehad net voordat ze zichzelf opnieuw testte.

Idd erg goed dat ze haar kind test

1 like

Weet nog wel dat ze in een video met Jessie, waarin Jessie begon over dit forum, zei dat “Je daar gewoon niet op moet kijken”, wat ze waarschijnlijk wel doet maar niet gaat acknowledgen (sorry voor dit mislukte woord). Net zoals ze doet alsof die WW meningen er niet zijn.

4 likes

Welke video?

Als ik haar google krijg ik niet het forum als zoekresultaat. Zelfs niet toen ik forum favorite “gelli baff” zocht!

14 likes

Het was een get ready with me, ik ga niet helemaal opzoeken welke en op welk tijdstip, maar ergens zegt ze het.

3 likes

Probleem opgelost

5 likes

Ik wel hoor :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

35 likes

Vind die story over my unorthodox life wel een beetje vreemd voor Mascha? ‘Zij mag geen broek aan’ die vraag ga je toch ook niet stellen over hoofddoeken oid.

7 likes

Vond ik ook vreemd! Eerder deze week deed ze een poll over dat een man 1 avond per week de zorg van een kind overneemt zodat de vrouw dan me-time kan hebben. Het thema man/vrouw houdt haar duidelijk bezig

3 likes

Huh, bij keelswabs mag je niet drinken? Maar bij een PCR test bij de GGD wordt er toch ook een keelswab afgenomen en daar heb ik nog nooit gehoord dat je een bepaalde tijd van te voren niet mag eten of drinken. Of geldt dat alleen voor de lateral flow tests?

3 likes

Wel toevallig dat ze dit doet nu Mascha ambassadrice is geworden, ik heb het idee dat ze sinds hun beautyfeesten nog steeds aan het concurreren zijn.

5 likes

Gaat dit niet meer over speekseltesten ipv keelswabtesten? Daarbij mag je inderdaad niet drinken van te voren

3 likes