Ik deed elke week een PCR bij spoedtest.nl en hun advies was ook altijd liever 30-60 min voor de test niet eten, drinken of tanden poetsen.
Oh serieus? Misschien heb ik daar dan volledig overheen gelezen de keren dat ik dat gedaan heb… Wel goed om te weten.
Maar bij iemand met een hoofddoek ga je er toch ook niet vanuit dat iemand dat moet van diens partner? In deze scène verbiedt die man dat zijn vrouw een broek draagt
Nou ik denk dat het je zal verbazen hoeveel mensen denken dat iemand een hoofddoek draagt omdat het moet van haar partner en niet omdat ze het zelf wil. Hoe vaak hoor je ook wel niet als een niet moslima met een moslim een relatie krijgt “nou ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze een hoofddoek moet dragen” 🥲
Ja precies dat denken mensen en dan wordt er in discussies vaak op gewezen dat het dragen van een hoofddoek een eigen keus is van de vrouw.
Daarom vind ik het een rare vergelijking met die story van Mascha die vrouw van haar man geen broek mag dragen.
Het is geen rare vergelijking als je de serie hebt gekeken. Want daar legt haar man uit waarom hij zo denkt over het dragen van broeken en vraagt hij haar om hem tijd te geven om er aan te wennen.
Vind zo’n vraag stellen zonder context dan wel makkelijk scoren
Is toch niet toevallig. Ze heeft letterlijk op insta posts op posts die over Mascha/Ww gingen en kreeg er vragen over
Nou dit. Toen ik wat jonger was en mensen hoorde dat mijn vader moslim is kreeg ik bijna standaard de vraag “oh moet je geen hoofddoek dragen van je vader” ??
Mascha en haar hotdog verhaal in de vlog van vandaag. Mis ik de grap? Is mijn humor niet advanced genoeg? Wat was dat?!
Net zoals de woordgrapjes die ze gisteren deelde van Gregor. Emily in Groningen ipv Emily in Paris. Dit zijn geen woordgrapjes, maar ik zal het wel niet snappen.
Een clip uit het niets van Mascha aan de keukentafel die vertelt dat hotdogs gemaakt zijn van gepureerd vlees en het velletje eromheen van darmen. En als je dan een hotdog eet en het komt in je darmen dan ben je een met de hotdog. Zoiets
En ze was niet stoned op dat moment?
Die heeft snackmasters zitten kijken
En Gregor vind het hi-la-risch
Ik denk dat we erbij hadden moeten zijn
…maar wat is het dan? Een tussendoortje?
Ik dacht dat tussendoortje en snack een en hetzelfde was
Dus als jij zegt ik haal snacks voor vanavond krijg ik mueslirepen en kiwi 🥲
Hmmm!!!