Beutyblogtopic XL #13

“Hotdogs zijn gepureerd vlees. Van het moment dat je een hotdog eet, en de hotdog gaat je lichaam in, word je onderdeel van de hotdog. Omdat die door je darm gaat, dan ben je één met de hotdog. Dan ben je er onderdeel van”

Say what?

10 likes

Knabbelen :woozy_face:
Krijg al misofone stuipen bij het woord

8 likes

Ik heb altijd bewondering voor mensen die een half stuk fruit eten. Ik snap best dat je niet altijd trek hebt in een hele appel, maar dat restje op een manier dat je het niet helemaal bruin terugvindt bewaren is toch veel vermoeiender dan het gewoon maar helemaal opeten? Ik heb dat altijd met bananen, na een halve heb ik het eigenlijk wel gezien, maar ik neem liever gewoon een paar happen meer dan dat ik nadenk over ik de rest moet wegleggen.

70 likes

:sparkles:allergisch voor kiwi :sparkles:

Nee, ligt toch aan de context

3 likes

Vast de andere helft van haar appel die ze in de ochtend in de havermout doet.

2 likes

Oh nee joh! Ik bennecht team halve banaan! Sommige bananen zijn zo groot, heb er gewoon geen zin in. Ik snijd hem doormidden en laat hem in de keuken liggen. Het uiteinde wordt wel bruin maar dat snijd ik dan ook weg. Primaaa

Granny Smiths zijn zowel groot als vies. Ik zou niet eens een halve willen :nauseated_face:

3 likes

Never forget de opmerking “Iedereen denkt dat een houten achtbaan van hout is, maar dat is niet zo!!1!! Het hout is alleen voor de sier!!1”

Die opmerking ben ik nooit vergeten, ze zei het ook vol overtuiging😂

16 likes

Ook echt een goede, noemenswaardige tip, denk dat er echt weinig mensen zijn die weten dat een appel een gezond tussendoortje is.

19 likes

Kan echt nauwelijks geloven dat er een tijd was waarin ik opkeek tegen deze vrouw en haar adviezen volgde.
En nee, het is niet dat haar uitspraken/adviezen toen beter waren. Wie herinnert zich knoflooknagellak.

16 likes

Jij hebt nog met een paar plakken kaas op je gezicht zitten chillen?

15 likes

Nee, Mascha zei dat je teentjes knoflook in je nagellak moest doen want daar werden je nagels sterk van.

6 likes

Hahaha bedankt dat je me terugbracht naar de dag waarop ik als puber wanhopig ei uit m’n haar stond te plukken :joy:

12 likes

Oh de keer dat ik zelf suikerwax ging maken nav een video van Mascha. Mijn vader was niet blij met de verpeste pan.

10 likes

Ze is er eindelijk achter dat Tess ook maar wat doet? Die houding van Mascha soms bij bepaalde oefeningen…oef

36 likes

Ze heeft er een paar weken geleden iets over gezegd in een vlog, ik kan me niet meer herinneren welke vlog dat was. Ik dacht dat de reden was dat Tess stopt met personal training te geven.

6 likes

afbeelding

9 likes

Uh is ze dan afgevallen door sporten of door WW? Nu werd er zo gepromoot dat ze door WW 12 kg kwijt is.

1 like

…heeeeel misschien is Mascha briljant in het trollen van haar volgers

3 likes

image

7 likes