Hebben jullie toen ook de lelijke 98 kleuren oogschaduwpaletten gekocht? Uiteindelijk gebruikte ik maar 3 of 4 kleuren. Rest was te fel bijna clown achtig.
Ja ik heb als puber ook nog wel met een kan kamillethee onder de douche gestaan omdat dit je haar lichter zou maken en m’n haar gewassen met bier voor volume, met dank aan de Fancy en de Tina.
Ja ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat iemand serieus dit soort dingen denkt dus ik sluit me bij je aan haha
Ik heb dit ook gedaan💀 Net als 3 uur treinen naar Den Haag voor de famous afrowinkel voor het Mint Julep mask, wat overigens veel te agressief was voor mijn huid
Ik ben door Monique van Loon van girlscene destijds naar Utrecht gegaan om me bij de Sabon voor €50 een scrub en een bodylotion aan te laten smeren. Mijn huid reageerde er heel slecht op, binnen no time leek de bende bedorven en ik verdiende destijds €3,20 per uur ofzo.
Ik met citroensap in mijn haar in de zon gaan zitten. Resultaat: haar zo droog als stro en dezelfde kleur als ervoor
De allerbeste was een filmpje van Mascha en Cynthia die gingen uitleggen hoe je op de wc van een dag- naar een avondlook kon transformeren. Ik had echt wel gedacht dat ik dat vanaf mijn 20e vaak zou gebruiken.
je werd daar ook nog echt net niet de winkel ingetrokken onder dwang zodat ze vervolgens je handen konden scrubben
Of die keer dat Mascha als tip gaf je haren te verven met Henna en dat je dit het beste in een hotel kon doen zodat je eigen badkamer schoon bleef uiteindelijk heeft ze na kritiek dat artikel verwijderd
Hahahah ik heb echt heel lang gerouwd toen mijn moeder op een dag besloot mijn collectie tijdschriften weg te doen. Vooral het Tina vakantieboek van toen ik in groep 6 zat zat boordevol handige tips zoals die!
Echt mijn lievelings.
Nagelverhardener
Ik heb dit echt gedaan als 15 jarige! Maar sowieso volgde ik alle tips van Mascha(ja ik verfde me haar met henna en sliep met papillotten)
Maar dit werkt wel echt!
Ik gebruik in de zomer wel eens zo’n spray met citroen maar voor highlights, niet voor mijn hele haar en je ziet echt heel goed verschil.
Omg ja ik ook😂 van die “blonde” droge plukken!
Aardbeien op mn tanden en oh ja aambeienzalf op “mn wallen”, hoe ik daar nu weer bij kwam?
Ik was daar ook gevoelig voor, heb een masker gemaakt van banaan met havermout ofzo? allemaal van die brokken aan je gezicht.
En dan las ik dat ei en bier en honing enzo goed was voor je haar, dus ik dacht waarom niet alles mixen en erin smeren dan is het een uber masker. Nou groot succes mijn haar heeft 2 weken gestonken want ik kreeg dat er allemaal niet goed uit gespoeld en het ei ging half stollen enzo.
Vind dat enige disclaimer voor een 12 jarige niet overbodig zijn
Voor de twaalfjarige van nu is het maar goed dat er weinig beautybloggers meer zijn
Ooohjaa stond ik daar als puber onder de douche met gestolde ei in mijn haren.
Weken erna een ijskoud biertje door de haren
En mijn gezicht gereinigd met rauwe aardappels en zeezout.
Joe
Eigenlijk is dit wel interessant, want als je er nu op terug kijkt zeg je nu als volwassene wtf.
Als ik de jeugd nu ook bepaalde dingen zie doen omdat toktokkers dit doen of zeggen denk ik echt wat dom, denk even na.
Terwijl ik eigenlijk vroeger ook geen haar beter was en me ook verbrand heb aan suikerwax en rare shit in mijn haar heb gedaan
Mijn moeder heeft met een luizenkam alles eruit gekamd