Ik heb ook wel het een en ander uitgeprobeerd van Mascha. Slapen met papilotten, banaanmasker in mijn haar (was de hel), kokosolie als haarmasker (was best ok, doe ik nu soms nog), ik denk ook dat ik door Mascha Amla haar olie heb leren kennen, dat heb ik ook nog een tijd gebruikt (stonk verschrikkelijk).
Suikerwax wou ik proberen maar nooit gedaan.
Ik doe dit nog steeds wekelijks, werkt goed voor mij.
Had toen zon pot gekocht in Almere, eerste keer in een toko, wereld ging voor me open.
Mijn huisgenoten dachten dat ik ermee wilde koken haha
Ik heb dik droog pluizig haar, misschien heb jij geen droog haar oid…
Ik zweer er echt bij haha
Hmm maar Maschas haar is ook dun sluik en piekerig
Nou ja zal wel miss ook aan hoofdhuid of wat dan ook liggen
Gelukkig is er miljoen keuze voor haarspul tegwnwoordig
Eigenlijk is iedereen hier Mascha en judgen we constant ons eigen leven, maar we hebben niet die stofzuiger op de achtergrond de hele dag. Want laten we eerlijk zijn, al die stompzinnige feitjes komen in eerste instantie natuurlijk van de mancave.
Ik heb veel en dik haar en bij mij werd het ook mega smerig hahah
Heeft dat niet met de porositeit van je haar te maken? Als je haar heel poreus is en snel nat wordt neemt het alles op ( = volgens mij goed voor kokos en andere zwaardere oliën). Op niet-poreus haar blijft alles liggen.
Denk ik.
Ja denk ik ook @anon4775214 ! Daarnaast zijn sommige oliën ook meer penetrerend (wat een naar woord om zo te gebruiken haha) dan andere oliën. Kokosolie is blijkbaar super penetrerend, vond dit op een goeie haar-science blog:
If you have dry, porous, rough-feeling, or coarse hair, you may love the penetrating oils. If your hair has become porous from environmental damage (sun, heat, hot styling tools, wind), you will probably like some penetrating oils at least on the ends of your hair. If you have fine or soft hair which is easily over-conditioned, those same oils may make your hair feel greasy and lank unless used in very small amounts. Lower porosity hair may do better with blends of penetrating oils and less-penetrating oils.
Zou het ook te maken kunnen hebben met het feit dat kokosolie stolt bij kamertemperatuur? Ik speculeer maar.
De Mascha minions groeien ook op😂
Ze was een schattig kindje. Ik snap sowieso niet dat afkraken van je vroegere zelf.
Ja deze trend op TikTok vind ik ook echt stom. In de brugklas hadden we nou eenmaal allemaal beugels, schuine pony’s en brilmodellen die een beetje uit de tijd zijn. Hoef je jezelf nog geen ‘zero’ te geven.
Die met ‘16 missed calls’ vind ik overigens nog stommer.
En de mode in de 2000’ was af en toe een beetje gek. Het leek soms wel of je al je kleren tegelijkertijd aan had. Maar over tien jaar kijken we naar de mode van nu en denken we wtf
Ben jij ervan op de hoogte dat “Wil je nog koffie?” codetaal is voor “Ga naar huis”?
- Ja, ik doe dit of ken mensen die dit doen
- Nee, ik doe dit niet of ken geen mensen die dit doen
0 stemmers
Gregor zegt dit vrij stellig in de vlog van vandaag, maar ik herken dit helemaal niet. In de reacties onder de vlog wordt het ook niet echt herkend.
Vind het wel typisch Nederlands ongastvrij/onbeleefd dus zal best dat hele volksstammen dit doen.
Klinkt absoluut als iets wat zich in Nederland zou kunnen voordoen, dat ben ik met je eens.
Bij mij niet, dan kom je toch nooit verder dan één bakje? Maar ik zeg als ik echt moe ben of weg moet en mensen er al een poos zijn wel eens ‘Wil je nog wat drinken of eh…’. En dan is die ‘of eh’ het signaal dat er ook andere mogelijkheden zijn, haha.
Ja ik herken het wel. Volgens mij hoop je dan dat iemand nee zegt. Terwijl wanneer je het leuk vindt dat iemand blijft, diegene gewoon bijschenkt. Maar het is wel ouderwets en ik zou er nu niet meer vanuit gaan dat iemand het zo bedoelt.
Hahah ja precies zo ken ik hem ook! Die ander merkt dan op dat ie er te lang al is en zegt dan Nee dankje wij gaan!!