Beutyblogtopic XL #13

Nou precies dit. En zich dan wel te pletter hoesten, maar ik weiger te testen. Op die manier kan ik ook geen corona krijgen nee

7 likes

Dat is gewoon hooikoorts hoor!!

1 like

Bestaat dat wel dan?

2 likes

Als het ze uitkomt wel haha

2 likes

Huh? Hoezo zou dat naĆÆef zijn. Het kan toch ook gewoon echt dat iemand het nog niet gehad heeft (even los van de mensen die wel ziek zijn en niet gaan testen).

6 likes

haar magische tweeling heeft haar gezegend met een onverwoestbaar immuumsysteem :pray:

7 likes

Haha sorry ik lees bij en zie nu voor me dat jij naar bed gaat en je bezoek nog in de kamer zit met hun kopje koffie in het donker :joy:

6 likes

Hahaha mn vriendin blijft gerust nog even zitten als ik ga douchen en klaarmaken voor bed

3 likes

Vriendin van mij is niet gevaccineerd en heeft nu corona gehad, is ze helemaal blij want nu krijgt ze ook een QR code etc. Ik vind dat toch wat raar.

10 likes

Tsja ik heb een vriendin die antivax is en corona heeft gehad en haar QR niet gaat gebruiken. Vind ik ook raar. Maar ze blijft wel mooi bij haar standpunt. Dat dan weer wel.

10 likes

Ik was doodziek van Corona.

Enige oomerkingen die je dan krijgt:

1. van een griep ben ik ook doodziek
  2. nou zo zie je maar vaccineren werkt niet

Nou

1. na een griep loop ik niet met ventolin pompjes weken daarna nog bij de fysio
  2. dan was ik er mss niet meer geweest zonder vaccin maar ok

Niet heel ontopic misschien maar altijd en eeuwig die opmerkingen…nu ook weer bij mascha…

35 likes

Moest hier serieus even om lachen :laughing:
(Context voor niet vlogkijkers: Mascha en Gregor zingen hier mee met kinderliedjes. Tekstje bij de kat is door hun toegevoegd )

12 likes

Baby in beeld

3 likes

Oeps, dank je, bewerkt!

Edit: @byefelicia haha waarom die boze emoticon? :laughing:

Yesss morgen begint make-up cup weer! Mag dan wel eigenlijk een kinderprogramma zijn maar ik vind het een top programma haha

17 likes

Mascha gaat in de vlog van vandaag in op de WW ophef.

En zegt o.a. dat het mensen ging opvallen dat ze afviel, waardoor er in de comments diƫten werden gepromoot waar ze niet achter staat. En dat ze er daarom niet niks over wou zeggen.

Alsof er niet een heel gebied zit tussen niks zeggen of ambassadeur worden voor WW.

Ze had ook gewoon kunnen melden dat ze WW doet en eventueel waarom ze daar wel achter staat. Dan had ik het nog enigszins geloofwaardig kunnen vinden dat ze nu ineens wel over afvallen en diƫten wil praten. Maar met een betaald ambassadeurschap voor WW is die geloofwaardigheid wat mij betreft geheel weg.

30 likes

Maar dit zegt nou toch nog niks of begrijp ik het niet goed? Ze is nog steeds tegen een dieet maar is vervolgens wel het gezicht van het boegbeeld van diet culture? Huh? Make it make sense

2 likes

:moneybag: :yen: :dollar:

42 likes

Nee, dat zie je verkeerd. WW is geen dieet maar een manier op opnieuw te leren met eten om te gaan. Dat is heel anders! :joy:

7 likes

Geef dan gewoon toe dat je het voor het geld doet, dat vind ik beter dan die eindeloze smoesjes en er zo omheen draaien

4 likes