Beutyblogtopic XL #13

Ze ziet het niet als dieet, want het is geen crashdieets en ze leert gezonde eetgewoontes mee

Prima ze promoot het en ze kan niet kritisch zijn want contract. Mij stoorde haar ondoordachte uitspraken over er gezond uitzien meer (in haar video waarin ze bekend maakte dat ze aan WW doet)

Als WW voor je werkt prima, maar doe niet alsof er geen commercieel belang erbij is.

Overigens heeft Marketingvrouw een artikel erover geschreven.

11 likes

Ja, dit is dus de draai die ze eraan geeft. Heeft verder niets met geld te maken. :crazy_face:

2 likes

Nope, natuurlijk niet! Ze wil alleen andere helpen!!1!

3 likes

Ze is gewoon hypocriet. Klaar

Vind het zo’n onzin dat ze hier en daar ( ook in het stuk hierboven komt dat naar voren) wordt weggezet als een soort weerloos slachtoffer.

Hou op hoor.
Dat ze WW doet is het punt helemaal niet. Moet ze helemaal zelf weten. Be my fucking guest.

Het gaat om het promoten, het binnen harken van een vrachtlading poen en voor die poen al je principes uit het raam donderstralen + aan komen waaien met achterlijke smoesje over het hoe en waarom.

57 likes

Nou, dit dus.

Net een heel stuk getyped naar aanleiding van het stuk van Marketingvrouw, maar nu weer gedelete, want dit zegt het precies! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Vond haar inderdaad helderder in haar instagram post. Maar het is ook duidelijk dat haar eigen onzekerheid een rol speelt in het schrijven van dit artikel.

Ben nu even aan het kijken op WW insta. Wat een geforceerde positivo sfeertje heeft dat zeg.

Voorbeeldje:

10 likes

Nothing tastes as good as skinny feels!

Oh wacht

30 likes

Gezond leren eten hmmm :thinking:

23 likes

Ik wist even niet of dit nep was of echt maar dit is echt??? Ugh

6 likes

Oh dat is de standaard op anorexia blogs inderdaad

10 likes

Graphic Design is my passion maar lui zijn is mijn lifestyle

Overigens komt Mascha nu nog slechter over. Mascha zegt het ene, WW doet het andere

4 likes

Verkeerde topic?

7 likes

Oh shit, even verplaatsen :sweat_smile:

5 likes

Mascha’s logica weer :joy: heeft ze de positieve coronatest met een megavaag onduidelijk streepje in een zakje bij het raam van de deur geplakt omdat bezorgers niet snappen dat ze de deur niet open doet vanwege corona. Dan hang je toch gewoon een briefje op?

64 likes

Koken en dieet past toch bij elkaar. Wat heeft geslacht ermee te maken

7 likes

Mannen mogen ook een keukenrobot gebruiken hoor. Ik, als vrouw, geef ze de volledige toegang om in de keuken aan te klooien

16 likes

Hahahah dit is zo omslachtig. Oh wacht misschien is het een :sparkles:systeem :sparkles:

18 likes

Dingen logisch, begrijpelijk en efficiënt doen is ook maar saai.

7 likes

Of het aangeven bij de bestelling? Je kan bijna altijd wel een opmerking toevoegen. Maaaaar dramatisch doen met je positieve test is natuurlijk veel leuker!

12 likes

O, deze vrouw…

13 likes