Beutyblogtopic XL #13

Dit is gewoon harken naar spon voor een Ring deurbel. Briefjes zijn zoooo pre-digitale tijdperk :sunglasses:

7 likes

Of aangeven bij de bestelling dat ze moeten aanbellen en op de grond achterlaten of elders. Ik kreeg dan vaak van de eigenaar nog gratis soepje of iets anders erbij.

1 like

Moet wel zeggen dat een briefje op de deur dan beter werkt dan een opmerking bij de bestelling want bij ons in huis bellen ze al-tijd aan ipv opbellen

7 likes

Ik heb gewoon mijn geïnfecteerde speeksel in de vorm van een pentagram op m’n voordeur gesmeerd. Gek genoeg werd die hint ook niet echt gesnapt.

38 likes

In het begin van de vlog doet Mascha trouwens een zelftest. Doet ze daarin zou echt maar 1 druppel in de test? Van wat ik overal in de handleidingen lees moeten dat er 4 zijn?

6 likes

Volgens mij lijkt dat omdat ze de video versneld, maar ik weet t niet zeker. Maar als t echt te weinig is dan wordt dat C streepje volgens mij niet gekleurd en dat is t wel toch?

3 likes

Mijn dochter van 6 kijkt al de hele week uit naar Nikkie’s programma en vraagt elke dag hoeveel nachtjes slapen het nog zijn haha, vanavond mag ze er voor op blijven😄

47 likes

Haha, de mijne ook! Ik had me alleen vergist en dacht dat het gisteravond werd uitgezonden, dus vanochtend vroeg zaten we klaar om het terug te kijken en toen was ze zwaar teleurgesteld dat het er nog niet was. Morgenvroeg herkansen dus!

5 likes

Oh wat een goed idee, wij gaan ook kijken!

3 likes

Hahaha oeps! Dat ging per ongeluk met mijn dikke duim

5 likes

Dat was oprecht de volgende optie als de coronatest niet het gewenste effect zou hebben zei ze in de vlog :joy:

8 likes

Ik weet helemaal niks over de vriend van Cynthia maar nu heb ik een mening over hem omdat hij vond dat ze captain Marvel wel konden skippen.

8 likes

En je mening is positief of negatief? Ik kan het niet oneens zijn met hem, vond die film zo matig. Had echt spijt dat ik geld aan een bioscoopkaartje had uitgegeven ervoor.

4 likes

Ik bedoelde het voornamelijk als grap, maar moest wel meteen denken aan alle boze mannen op het internet die brie Larson haten.

Vond het zelf ook niet een heel sterke film maar wel best grappig en vermakelijker dan bijvoorbeeld Thor of The Hulk (alhoewel die sowieso niet echt meetelt). Maar als een man zoiets zegt en ik heb verder geen context is mijn eerste reactie toch ‘:face_with_monocle::triangular_flag_on_post:’ haha.

12 likes

Alle Marvel films zijn middelmatig, maar als mannen vooral oproepen om Captain Marvel als enige niet te kijken vind ik dat echt een red flag inderdaad. Ze kunnen het niet hebben dat Captain Marvel girl power is en niet alleen een hete chick in een strak pakje zoals Black Widow. En omdat de actrice een feminist is :woman_shrugging:t3:

Captain Marvel is niet per definitie slechter dan alle andere Marvel films.

19 likes

Snap echt niet dat Mascha het nog steeds niet zorgwekkend vind dat mensen dit soort comments achterlaten :no_mouth: Het is leuk en schattig omdat je denkt dat een vrouw de comment plaatst, maar hoe zou ze zich voelen als dit van een man kwam?

23 likes

Rein is toch gewoon een mannen-naam?

11 likes

Nu je het zegt…… :neutral_face:

1 like

Een man mag een kind toch ook gewoon cute vinden? Hoezo is dit leuk en schattig als het van een vrouw komt en eng als het van een man komt? Ben het met je eens dat bescherming een van de argumenten is om een kind niet online te plaatsen. Ook met dat influncers hun kids niet online moeten plaatsen. Maar om nou allemaal nare bedoelingen achter een comment van een man te gaan zoeken vind ik ook weer wat raar.

19 likes

Dat mag ook zeker maar ik krijg daar zelf wel een ander gevoel bij. Misschien niet helemaal eerlijk, maar vooral inclusief de opmerking dat hij alleen aandacht heeft voor haar…. Raar.

Maar goed, je hebt gelijk dat het niet netjes is om direct slechte bedoelingen te zoeken. Snap vooral écht niet dat Mascha haar nog constant in beeld brengt maar het lijkt erop dat dat toch niet gaat veranderen.

14 likes