Ik vind dit soort opmerkingen overigens van elke volwassene super creepy.
Ja mee eens inderdaad.
Misschien is het beter om sowieso de naam van diegene weg te halen?
Goed punt, had niet door dat het om een echte naam ging. Het is aangepast!
Klopt, maar dit is een vrouw (volgens Google dan tenminste, aangezien haar voor en achternaam in het originele bericht staan).
Zegt Mascha nou, terwijl ze de nieuwste Apple Watch om heeft dat ze geen geld uitgeeft aan dure horloges?
Ben bang dat de foefs een hele andere kijk hebben op wat duur is
Niet zo gek toch? Zij, en de meeste van hun vrienden, leven al jaren ruim boven het modale inkomen. Dan raak je toch gewend daaraan.
Ah ok, op die manier. Dan snap ik het idd wel ja.
@Echo ik vind de meeste marvelfilms dus niet matig, maar deze viel me echt tegen. Misschien juist vooral omdat ik er meer van verwachtte ook, aangezien hij eindelijk een vrouw als hoofdpersoon had en Brie Larson ook zo uitgesproken is
Dat zei ze inderdaadâŠheb 3x teruggespoeldâŠwaitâŠhuh???
In vergelijking met een Rolex of Patek Philippe is haar Apple Watch wisselgeld toch?
Een apple watch is tussen de 300-500 ongeveer. Een âecht duurâ horloge ligt eerder tussen de 7k-15k. Of nog hoger.
Dus ja, een apple watch is duur, maar ik denk dat ze iets anders bedoelt hiermee.
Was die short video van Mascha de zaterdagvideo op beautygloss? Ik was aan het zoeken naar een video van een everyday look van 2022 omdat ze die short had gemaakt. Maar het is alleen een video van 15 secâŠ
Geen video omdat ze nog ziek is!
Ik snap het ook niet maar gezien ze de zaterdagvideo vaak op de zaterdag zelf nog moet opnemen ben ik niet verbaasd
Dat snappen wij ook wel. Maar was gewoon weer duidelijk steenrijk/straatarm perceptie van Mascha.
Gekke vraag, maar zag dat Debbie pokebowls maakt en daarbij rauwe tonijn en zalm gebruikt die ze gewoon bij de AH heeft gekocht. Ik dacht dat je dat nooit rauw mag eten en daarvoor echt verse rauwe vis moet halen bij een visboer? Of is dit mij wijsgemaakt door een visboer die geld wil verdienen?
Je kunt het beste kakelverse vis halen omdat daar minder grote kans op bacteriën mee hebt. Visboer is dan de veiligste optie. Volgens mij kan het wel, maar ik durf het niet aan dus pak altijd gerookte of gekookte producten van supermarkten
Ik heb dit nog nooit gehoord om eerlijk te zijn. Ik gebruik met enige regelmatig zalm van de supermarkt om rauw te eten en ben er nog nooit ziek van geworden.
Ik haal ook wel bij de supermarkt hoor en nog nooit ziek van geworden! Van de visboer is vaak wel iets lekkerder (want verser?)