Is ze dit niet gewoon zwaar aan het overthinken nadat mensen haar gisteren niet zo aardig vonden?
Haha ik vind Times New Roman juist mega ouderwets, daar moesten wij () toch altijd al onze verslagen in tikken?
Alleen al dat ‘een gen z’er die millennials tips geeft’, daar word je toch gewoon recalcitrant van
Ik gebruik dat font al voordat gen z bestond.
Ik heb eens een theorie gehoord dat Gen z’ers boomers light zijn.
- Allebei zeiken over Millenials
- Denken allebei dat ze beter weten
- Geven allebei onnodig advies
Times New Roman… jemig, ik was 25 jaar geleden mijn tijd vooruit.
Eerlijk. Ik vind die bovenste wel gemener🙊
Het is ook niet helemaal een eerlijke vergelijking met de emojis erbij
Ja echt heat of the moment om het een week later ook gewoon in je vlog te editen haha
Hoop echt dat de persoon in kwestie dit ook leest
Je bedoelt t net andersom. Serif is met die dingetjes aan de uiteindes eraan en sans (zonder) serif, zonder die uiteindes. Maar verder eens met je punt
Of begreep ik je verkeerd? Dit is iig zoals t in maschas story staat.
Wel een betere reactie dan het continue verdedigen en de ‘fout’ bij de ander leggen, zoals we dat meestal zien
En pas een paar dagen nadat de vlog online komt, erop terugkomen. Klinkt als damage control
Edit: wacht het de vlog van gisteren. Ik was even in de war omdat ze dubbel posten deze week
Dat heeft Mascha wel gedaan!
Ik vind het een betere reactie dan dat ze normaal geeft. Maar ze edit het. Krijgt bakken kritiek wat ze eerst nog verdedigd met hij was een tokkie. En dan nu ineens dit.
Nu dat er massa’s kritiek op krek zijn asociale opmerking zijn gekomen krijgen we opeens een verantwoording. Neen niet alles is een Disney wereld waarin vreemden Mila adoreren en je ongelimiteerd kan doen/kopen/vreten wat je wilt en alles lief is lief is… zouden ze zonder de opmerkingen van de volgers ook verantwoording hebben opgenomen? Wellicht niet want de anderen zijn de boosdoeners in hun perfecte wereld
Snap dat ze nu aan damage control moeten doen, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit alles gewoon echt niet is gebeurd zoals ze het vertellen. Greko zal het vast buiten gehoorafstand hebben gefluisterd en waarschijnlijk vonden ze het gewoon een stoer verhaal. Lekker aangedikt a la Foef dus, en nu de deksel op de neus. En ze hebben waarschijnlijk oprecht geen gevoel bij dat dit verkeerd is, want never happened.
Hieruit blijkt wel dat ze geluisterd en nagedacht hebben. Nu blijven door zeuren over wat ze allemaal fout hebben gedaan is echt niet nodig. Hopelijk hebben ze ervan geleerd.
Hoop dat L1 die man opzoekt voor een diepte interview!!!