Het zou dan geen goede spon zijn aangezien Mascha de app meteen weer verwijderd heeft omdat haar telefoon gekke dingen ging doen
Ja dit komt echt super veel voorbij op tiktok, ik denk dat ze gewoon mee gaan in de trend ipv dat het spon is.
Ik heb deze hele tiktok trend gemist denk ik
Ik ook gelukkig, want ik kan me bijna niks saaiers voorstellen dan dat.
Ik ook haha, ik zit aan de kant van tiktok waar meerdere keren per dag de tiktok van een dansende peuter op winterport voorbij komt en daar ga ik heel goed op
Oh die ene die zo met zijn handen op de beat beweegt als een volwassene? Ja die is wel geinig
Jaaaa die hahaha, en in een veel te dure roze moncler jas met een schattige muts op. Ze heeft iig meer ritmegevoel dan de meeste volwassenen
Hahah dit liedje zit al dagen in mn hoofd, love dit kind. Op de tafel ook letsgooo
Het eerste wat ik dacht was: zou dit ook kunnen met fotoās van mijn kat? In dat geval zou ik meteen dit willen kopen. Van mezelf heb ik misschien net 10 vakantiefotoās
Voor wie ook de cute dansende kleuter wil zien:
https://www.dumpert.nl/item/100047301_a6282610
(Sorry ik ben geen dumpertsupporter maar daar zag mān vriend ām!!)
Hahaha ja dat kind rockt wel zeg.
Dat gemekker van Mascha over die jetlag⦠Het zou al helpen als je niet pas om 3:30 naar bed gaatā¦
-verwijderd door moderator-
Lol
Mancha hahahaha
Ging dit over die post van juice channel, dat mascha een derderangs vlogger is? Echt een smakeloze post weer, gadverdamme. Zij zijn echt de laatste die zo een oordeel mogen geven š«
Stuk om mancha
Ja de post was dat zij (juice channel) geen journalisten zijn maar dat ook weten (want mascha vergeleek juicechannels met echte journalistiek) en toen zei juicechannel maar jij bent ook geen goeie vlogger
Vond het wel een terechte terechtwijzing eigenlijk Hahah.
@Karl_Lagerfeld ja same, ik zie elke keer Don Quixote voor me die door de Mancha trekt.
Ja je bent wel moe maar zet je er over. Sommige mensen doen maandelijks nachtdiensten maar ok .
Hm, nee ben ik het niet mee eens. Sowieso als je je geld verdiend over de rug van andere mensen hun problemen, of door vraagstickers te maken wie er nu weer vreemdgaat, vind ik echt dat je geen recht van spreken hebt over wat kwaliteit is en wat niet. Gezien haar manier van leven doet ze toch ergens iets goed met haar āderderangsvloggenā.
Ja niemand beweert ook dat Mancha geen geld verdient
Maar de kwaliteit is objectief gewoon om te janken. Zelfs mensen met ook simpele vlogs zoals Bonnie hebben veel betere kwaliteit, bij Mas ben je gewoon aan het meeshaken alsof je achterin de auto zit op de Belgische snelweg.