Maar eerlijk is eerlijk, ze kunnen nu niet veel meer doen dan zo’n soort reactie/statement plaatsen nu het door zoveel media en juicechannels is opgepikt.
Ik denk zelf ook dat het een aangedikt verhaal is en dat Gregor inderdaad buiten gehoorsafstand dit wat heeft gemompeld in plaats van in die man z’n gezicht te zeggen. Ik geloof ook niet dat die man dit ‘heel tokkie naar hen schreeuwde’, het lijkt me inderdaad gewoon een poging tot small talk was. Prima als je geen zin hebt in smalltalk maar glimlach gewoon een beetje schaapachtig naar zo’n man en loop verder door. Ik begrijp dat mensen overgevoelig kunnen zijn als iemand iets over je kind zegt of zich bemoeit met je opvoeding, maar dit is wel een extreme reactie. Bedoel als iemand nou nog zegt van: ‘Moet je haar niet wakker maken?’ dan snap ik nog dat je denkt van waar bemoei je je mee, maar deze opmerking leek echt zo onschuldig. Denk dat het zelfs aardig bedoeld was naar Mascha en Gregor, ik zou het zelf stiekem ook wel jammer vinden als m’n kind in slaap was gevallen want het is als ouder ook leuk om je kinds reactie te zien.