Beutyblogtopic XL #14

Sowieso vind ik wel dat hij leuk vlogt! :grin:

Hij mompelt tenmiste niet zoals Grefoef en gebruikt normale woorden. Hele verademing!

10 likes

thanks ik voel me zo gemotiveerd nu

5 likes

Voor hoeveel euro kun je er een weekje zitten dan?

8 likes

Waarom is dit erg? Vera mag toch spon hebben als ze het maar goed aangeeft?

8 likes

Smaak is niet te koop blijkbaar

14 likes

Ik dacht even dat ik in het interieurtopic zat en iemand tips vroeg :joy:

36 likes

Hahaha same, ik wou al zeggen, het zijn ook wel veel losse elementen bij elkaar dus dan krijg je ook wel snel een zooitje. :face_with_hand_over_mouth:

23 likes

Ik vind die twee stoelen rechts ook zo weird. En toen ze over dat kleed begon dacht ik ‘oh ja misschien brengt dat het tot een geheel’. Maar nee, die moet aan de muur.

12 likes

Maschito hahahaha

8 likes

Ik keek even te snel naar die kussens en dacht dat er iets anders op stond.

21 likes

Totaal niet in balans dit.

3 likes

Zeker! Maar Emma is 1 grote oplichterij, zijn echt veel mensen die geen matras hebben en ook geen geld terug.

3 likes

Is dat dan via Emma zelf bestellen? Ik slaap op die matrassen en heb ze via Beterbed maar wou een kussen bij Emma zelf gaan bestellen…

2 likes

Ik heb twee keer bij Emma besteld en het is beide keren goed gegaan, nooit problemen gehad.

7 likes

Ik heb drie keer besteld, allemaal goed gegaan

8 likes

Het is zowel bij hun zelf als bij Beter Bed, dat is al zowat 3 jaar gaande, de service/communicatie is echt slecht.
Leuk dat ze het geld wat ze van alle gedupeerden aftroggelen gebruiken om influencers van te betalen.
Wel mooi dat jij ze gewoon hebt ontvangen en het je bevalt!

3 likes

Dat heb ik nog nooit gehoord! Wij waren na twee jaar heel ontevreden en kregen toen zelfs een nieuw matras. Die we echt verschrikkelijk vonden dus nu iets anders gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dat is natuurlijk super, jammer dat het toch niet beviel.
Het is ook niet zo dat het voor iedereen kut is en niemand iets geleverd krijgt ofzo. Maar ben zelf echt vaak benaderd door verdrietige mensen die benadeeld zijn :disappointed: (nog steeds)
Over een maand of 2-3 eindelijk een item erover op tv.

5 likes

Het enige probleem wat ik ermee heb (ik ken dat hele Emma bedrijf niet), is dat de advertentie wel heel klein erop staat

Ik vind dit voor influencerbegrippen best duidelijk eigenlijk

Snap vooral niet hoe “voelt als een hotel” iets is dat je zou willen. Of ben ik de enige die altijd naar haar eigen bed verlangt in een hotel?

40 likes