Beutyblogtopic XL #14

Door al deze verhalen over Disney ben ik mijn favoriete promofilmpje van Disneyland Parijs weer eens gaan opzoeken! Volgens mij zat deze voor een Disneyfilm op een videoband.

33 likes

Ohhhh die herken ik nog!

7 likes

Jaaa! Ik wilde altijd zo graag (nooit geweest als kind :smiling_face_with_tear:)

13 likes

Deze liet ik laats nog zien aan iemand, hij stond bij ons op de videoband van de Kleine zeemeermin. Ik ken hem nog bijna uit mijn hoofd haha

8 likes

Same!!

10 likes

Nogmaals omdat het nodig is

:point_up_2:

10 likes

Gelijk overal alle wachtwoorden gewijzigd

6 likes

Oooh dit filmpje vond ik vroeger ook zo fantastisch! Beetje jammer alleen dat het nooit in Disneyland Parijs is gefilmd, maar in Disney World. Het kasteel is namelijk niet het kasteel van Parijs
 Maar ach, 5-jarige ik had geen idee :sweat_smile:

5 likes

Maar dit filmpje is van voor de opening toch? Dan is het nog wel logisch. Al zie je het nog best vaak dat de parken door elkaar gehaald worden

2 likes

Oh dat wist ik niet! Ik snap ook hoor waarom ze het doen en de beelden hergebruiken, maar toch apart om een heel promo filmpje voor ‘Euro Disney’ te doen, terwijl de beelden van een ander Disney park zijn.

Gelukkig zijn het beide mooie parken :wink:

5 likes

Nou, ik ben dus bij de beroemde targĂ©ee geweest. Maar tis gewoon een hele grote action😅, snap echt niet wat er nou “heaven” aan is, om de foefs te quoten. Niets mis mee verder, maar ook niet zo geweldig als het overkomt in de vlogs. Supermarkt gedeelte viel echt heel erg tegen trouwens. Veel verse dingen uitverkocht en nauwelijks groente en fruit over. Doe mij maar trader joe’s, groot assortiment (en niet uitverkocht) groente en fruit en qua prijs stukken beter.

10 likes

Target met Trader Joe’s vergelijken is als de Hema met de Lidl vergelijken, zijn toch niet dezelfde winkels.

Ik vind bijna alles wat Mascha leuk vindt niks aan (Walmart) maar Target vind ik persoonlijk wel echt leuk :smiling_face_with_three_hearts: Maar niet voor boodschappen nee.

29 likes

Ik moest het afgelopen jaar mijzelf 1,5 uur in Target vermaken en dat vond ik vreselijk. Ik was naar de spoedeisende hulp geweest en moest mijn medicijnen ophalen bij de CVS in Target. Alleen ging die pas 1,5 uur later open. Anders moest ik heen en weer naar ons hotel rijden en dat was 1 uur. Maar was al snel uitgekeken daar, je hebt er toch niks aan als je op vakantie bent. En zoals iedereen al zegt, de boodschappen vielen tegen.

Sowieso vind ik alles wat in de huis van de Foefs staat troep. Een vakantiehuis moet vooral praktisch zijn voor vakantiegangers. Wie stoft dat steeds allemaal af, vraag ik mij dan af.

6 likes

De schoonmaker

14 likes

Haha ja? Dit is de vraag die in je opkomt?

12 likes

Hahah ja! Ik vraag me serieus af hoe dat werkt. Al dat speelgoed, die beren in die ballenbak. Iedereen zit straks aan alles. Dat moet toch steeds schoongemaakt worden, tussen de verhuur door. Ik vind het huis aardig vol met accessoires voor de verhuur. Maar ja, zij kunnen dat wel betalen :grimacing:

3 likes

Ik vond de target wel leuk. Niet mega speciaal tis gewoon een winkel haha.

4 likes

Haha da’s ook een vraag die bij mij opkomt. Ga je dan echt al die accessoires optillen en alles afnemen? Maar ben ook wel een beetje een clean freak dus snap dat niet iedereen dit zich afvraagt

11 likes

Een groot deel van de accessoires zitten vast gelijmd. En de beren enzo zullen ze wel (laten) wassen. Het zijn over consumeerders maar ze zijn niet vies of achterlijk.

11 likes

Ik vind de Target een heerlijke winkel. Snap ook niet echt de opmerkingen over de boodschappen, het is toch duidelijk dat Target daar niet volledig om draait? Ik zie het zelf als een uit de kluit gewassen Hema, die verkoopt ook boodschappen maar ga je ook niet heen om de wekelijkse boodschappen te doen, dat doe je bij een supermarkt.

13 likes