Ik dacht dat het aan mij lag. Zie echt geen verschil tussen voor & na . Mijn huid ziet er de ene dag ook net een tikkeltje frisser uit dan de andere, ook zónder kadaverpoeder
Dit lijkt op het zoontje van de Multipla

En je kunt me echt niet overtuigen dat als hun een nieuwe waggie mogen uitzoeken van Opel dat ze voor dit model gaan.
Alsof ze ook maar zo snel mogelijk wat enthousiaste termen heeft neergetikt
Hij kost vanaf
Ik denk dat het niet lang duurt voordat ze er zo’n ding bij hebben, onder het mom “lekker makkelijk in de stad”
Hahaha jammer dat ie niet geel was. Die heb je volgens mij ook. In het grijs is ie echt nog kutter
Maar goed toch wel een tof speeltje als je 16 bent hè
“Te rijden door iedereen vanaf 16 jaar met een bromfietscertificaat of rijbewijs B”
Nou de lyceum/gymnasium pubers kunnen hun phat four’s en van moof’s lekker vervangen dus.
Dit is echt de meest ongeloofwaardige spon ever
Ik vond het ook opvallend dat ze het een “vrijblijvend pers event” noemde (weet de precieze verwoording niet meer, maar zoiets)
Bestaan er dan verplichte persevenementen
Het ligt waarschijnlijk aan de invalshoek, maar het ziet er vrij leeg uit.
Het lijkt net alsof de achterkant aan de voorkant zit
Wat een achterlijk ding, lijkt wel zo’n autootje waar een winkelwagen aan vast zit
Leerlingen van het Vossius Gymnasium worden zeker grootafnemers hiervan.
Heb op deze school gezeten en kan dit 100% bevestigen. In mijn tijd waren het echter Vespa’s.
En een enkele Canta zeker?
Nee was te pauper ofcourse. Amsterdam-Zuid jwz.
Ik was overigens niet zo en mijn vriendengroep (gelukkig) ook niet
Hieraan kun je zien dat ik op een plebse middelbare school zat
Dit is toch gewoon een (nog) lelijke(re) versie van de Biro? Zoals ons Mo allang heeft?
Het is echt alsof de little tikes kinder loopauto en de multipla een horrorkind hebben gemaakt. Man man, wat lélijk
Je hebt veel van dit soort autootjes in Parijs, ik vind ze niet mooi maar wel cute hahah, en zou er zelf ook wel eens in willen rijden, lijkt me ook veel chiller om te parkeren (want zoveel plaats is er niet in het centrum)